خوزنا : كشف ۳۹۵ كيلوگرم ترياك در خوزستان
سه شنبه، 23 شهریور 1400 - 18:31 کد خبر:116261

فرمانده انتظامي خوزستان گفت: ۳۹۵ كيلوگرم مواد افيوني از نوع ترياك در خوزستان، با انجام ۲ عمليات توسط ماموران انتظامي، از سوداگران مرگ و كشف ضبط شد.

به گزارش پايگاه خبري پليس، سردار سيد محمد صالحي روز سه‌شنبه بيان كرد: در راستاي تداوم اجراي طرح‌هاي برخورد با عناصر اصلي تهيه، توزيع و ترانزيت موادمخدر، پليس مبارزه با موادمخدر با رصد اطلاعاتي از انتقال ۲ محموله مواد مخدر به شهرستان‌هاي هنديجان و بهبهان مطلع شدند.

وي افزود: ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر خوزستان با اقدام اطلاعاتي مسير حركت خودروي سمند حامل موادمخدر را شناسايي و با همكاري ماموران پليس شهرستان هنديجان در عملياتي منسجم آن را متوقف و مقدار ۳۲۰ كيلوگرم مواد مخدر از نوع ترياك كشف كردند.

فرمانده انتظامي خوزستان ادامه داد: همچنين در عملياتي ديگر ماموران پليس مبارزه با موادمخدر شهرستان بهبهان با انجام كار اطلاعاتي و كنترل جاده‌اي ۲ دستگاه خودرو سواري پژو ۴۰۵ حامل موادمخدر را شناسايي و متوقف كردند كه در بازرسي از آنها مقدار ۷۵ كيلوگرم ترياك با لفافه كشف و ضبط شد.

سردار صالحي با بيان اينكه در مجموع مقدار ۳۹۵ كيلوگرم موادمخدر از نوع ترياك كشف و چهار سوداگر مرگ در اين ارتباط دستگير شدند، گفت: نيروي انتظامي با مجاهدت و تلاش شبانه روزي با مخلان نظم و امنيت، قاچاقچيان، اشرار و سوداگران مرگ قاطعانه برخورد مي‌كند و اجازه جولان به آنها نخواهد داد.

فرمانده انتظامي خوزستان جمعه گذشته از كشف ۴۰ كيلوگرم مواد مخدر صنعتي شيشه در شهرستان آغاجاري خبر داده بود.