خوزنا : اميدآفريني در مقابله با جنگ نرم دشمن برعهده بسيج است
چهارشنبه، 3 آذر 1400 - 11:46 کد خبر:122758

جانشين قرارگاه امنيتي حضرت ابوالفضل (ع) خوزستان ضمن اشاره به توطئه‌هاي دشمنان انقلاب اسلامي براي ايجاد نااميدي در جامعه گفت:نقش بسيج در مقابله با جنگ نرم دشمن اميدآفريني و ايجاد روحيه اميد و نشاط در جامعه است.

 ايرنا: سردار عليرضا هاتف چهارشنبه در گردهمايي بسيجيان آبادان اظهار داشت:شيوه دشمن واستكبار جهاني در مقابله با نظام جمهوري اسلامي تغيير كرده است . دشمن  سعي دارد با جنگ اقتصادي، سياسي، فرهنگي به اهداف شوم خود دست يابد.

وي افزود:  هدف از تشكيل بسيج ايجاد توانايي‌ لازم در بخش هاي مختلف سياسي، اجتماعي و اقتصادي در كنار دفاع از كشور و نظام جمهوري اسلامي بود و  بسيج با اقتدار و سربلندي در عرصه‌هاي مختلف فعاليت دارد.

سردار هاتف با تاكيد بر حضور وفعاليت بسيجيان در مساجد و پايگاه‌هاي بسيج به منظور مقابله با تهاجم فرهنگي و آگاه‌سازي مردم نسبت به توطئه‌هاي دشمن گفت:بسيجيان بايد بصيرت سياسي خود را براي مقابله با توطئه‌هاي دشمنان بالا ببرند.

وي اظهار داشت:هر بسيجي بايد با افزايش دانش و بينش سياسي با توليد محتواي مثبت در فضاي مجازي نسبت به آگاهي بخشي جامعه فعاليت داشته باشد.

 

امام جمعه آبادان نيز در اين آيين گفت:تازماني كه تفكر بسيجي در جامعه حاكم است دشمن به اهداف خود نخواهد رسيد.

حجت‌الاسلام عبدالحسين غبيشاوي افزود:بعد از ۴۲ سال از پيروزي انقلاب اسلامي بسيج و تفكر بسيجي در همه عرصه‌ها سربلند و تاثيرگذار است.

وي افزود: نقش بسيجيان و حضور در عرصه فرهنگي كشور در مقابله با توطئه‌هاي دشمنان انقلاب كمتر از كارهاي دفاعي و جنگ سخت نيست.

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج آبادان نيز با اشاره به شعار هفته بسيج  گفت: بسيجيان بدون چشم‌داشت و منت، آماده خدمت‌رساني به مردم و انقلاب هستند.

سرهنگ پاسدار شاپور احمدي هفته بسيج را يادآور سال‌هاي ايثار و از خودگذشتگي بسيجيان دانست واظهار داشت:  فلسفه وجودي بسيج، دفاع همه جانبه از انقلاب در مقابل هجوم‌ سخت، نيمه سخت و نرم دشمنان است.

 

وي افزود: بسيج به فرمان امام خميني(ره) شكل گرفته و همه مردم و دلسوزان نظام جمهوري اسلامي ايران را در بر مي‌گيرد.
در اين آيين از جمعي از بسيجيان آبادان با اهداي لوح مورد تجليل قرار گرفتند.

پنجم آذر سال ۱۳۵۸، امام خميني (ره) فرمان تاريخي تشكيل بسيج مستضعفان را صادر كرد. هفته بسيج از ۲۹ آبان آغاز و تا پنجم آذر ادامه دارد.