«عليرضا اتشك» روز جمعه در گفتوگو با خبرنگار ايرنا، اظهار داشت: در اين مركز به منظور رسيدگي به شكايات و سوالات مردمي در اجراي طرح «مردمي سازي و توزيع عادلانه يارانه ها» به ۸۰ هزار تماس تلفني با سامانه ۶۳۶۹ پاسخ داده شده است.
وي افزود: در اين سامانه ۱۳۰ اپراتور پاسخگو هستند كه ظرفيت پاسخگويي به يك هزار و ۵۰۰ تماس در هر ساعت وجود دارد.
مدير سامانه تلفني پاسخگويي به اعتراض هاي يارانه اي( موسسه رعد زير نظر وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعي) با اشاره به سامانه گوياي ۰۹۲۰۰۰۰۶۳۶۹ بيان داشت: ۲ هزار خط ظرفيت همزمان پاسخگويي به تماس گيرندگان را دارد كه از زمان اجراي طرح به يك ميليون تماس رسيدگي شده است.
اتشك تاكيد كرد: اين سامانه گويا ظرفيت پاسخگويي به يك ميليون تماس در يك ساعت را دارد.
به گزارش ايرنا، سامانه تلفني ۶۳۶۹ وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعي در موسسه نيكوكاري رعد الغدير فعال است كه تمام اپراتورهاي آن از جامعه معلولان جسمي حركتي هستند.
امروز معاون اول رئيس جمهور با حضور در موسسه نيكوكاري رعد الغدير از بخشهاي مختلف سامانه تلفني ۶۳۶۹ وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعي كه در اين مركز به منظور رسيدگي به شكايات و سوالات مردمي در اجراي طرح «مردمي سازي و توزيع عادلانه يارانه ها» مستقر است، بازديد كرد.
همچنين كساني كه به موضوع دهك بندي يارانه معترض هستند ميتوانند با مراجعه به آدرس hemayat.mcls.gov.ir اعتراض خود را ثبت كنند.