خوزنا : آلگري اين ۳ بازيكن را مي‌خواهد
جمعه، 14 مرداد 1401 - 03:51 کد خبر:147911

سرمربي يوونتوس براي تقويت تيمش در تابستان سال جاري از سران باشگاه خواستار جذب سه بازيكن شده است.

ايسنا و به نقل از فوتبال ايتاليا، يوونتوس در فصل نقل و انتقالات تابستاني عملكرد خوبي داشته ولي هنوز انتظارات آلگري برآورده نشده است.

يوونتوس در خط دفاعي با گليسون برمر و در خط مياني با پل پوگبا و آنخل دي ماريا قرارداد امضا كرده است اما براي قهرماني و درخشش در فصل پيش رو نياز به جذب بازيكنان جديدي دارد.

جيانلوكا دي‌مارتزيو، خبرنگار ايتاليايي اعلام كرد كه آلگري از مديران باشگاه خواسته با سه بازيكن قرارداد امضا شود؛ فيليپ كوستيك بازيكن آينتراخت فرانكفورت، لئوناردو پارداس هافبك آرژانتيني پاري سن ژرمن و آلوارو موراتا مهاجم اتلتيكو مادريد سه بازيكني هستند كه آلگري خواستار عقد قرارداد با آنها شده است.

موراتا در دو فصل اخير به صورت قرضي در يوونتوس بازي كرده است. قرارداد اين بازيكن به پايان رسيده و او بايد به اتلتيكو مادريد برگردد اما آلگري علاقه زيادي به اين بازيكن اسپانيايي دارد و خواستار جذب نهايي او شده است.

يوونتوس در فصل نقل و انتقالات تابستاني ماتياس دي ليخت و پائولو ديبالا دو ستاره كليدي خود را از دست داده است اما جايگزين هاي خوبي براي آنها انتخاب كرده است. البته پل پوگبا مصدوم شده و در صورتي كه جراحي كند تا ۴ ماه نمي تواند به ميدان برود. با اين حال اعلام شده است كه پوگبا براي حضور در جام جهاني مي خواهد عمل جراحي خود را به تعويق بيندازد و اگر اين اتفاق رخ دهد مي تواند بيانكونري را هم همراهي كند.

يوونتوس بعد از ۷ قهرماني پياپي كه در سري A به دست آورد در دو فصل اخير با افت محسوسي مواجه شد و اين اينتر و ميلان بودند كه جام قهرماني را بالاي سر بردند. هواداران يووه اميدوار هستند كه در فصل جاري و با خريدهاي جديد، تيمشان دوباره به قدرت نخست فوتبال ايتاليا و يكي از مدعيان اصلي قهرماني در ليگ قهرمانان اروپا تبديل شود.