خوزنا : كارگروهي براي توسعه مناطق حاشيه‌اي و كم برخوردار خوزستان فعال شود
چهارشنبه، 2 آذر 1401 - 08:16 کد خبر:155185

استاندار خوزستان بر فعال‌سازي كارگروه در راستاي توسعه مناطق حاشيه‌اي و كم برخوردار تاكيد كرد و گفت: توسعه در خوزستان بايد همه جانبه باشد.

به گزارش پايگاه خبري خوزنا و به نقل از مهر، صادق خليليان عصر امروز سه شنبه در نشست شوراي برنامه‌ريزي و توسعه استان خوزستان، به ميزان پيشرفت طرح‌هاي توسعه‌اي مرتبط با شهرستان انديكا اشاره كرد و افزود: برخي از طرح‌هاي توسعه‌اي خوزستان مصوب و اجرايي شدند و برخي ديگر در شرف اجرا هستند؛ موانع اجراي ساير طرح‌هاي باقي‌مانده نيز بايد احصا شود.

وي با تاكيد بر ضرورت ترسيم برنامه جامع توسعه متوازن در خوزستان بيان كرد: توجه به مناطق كمتر توسعه يافته در اين استان اهميت ويژه‌اي دارد؛ بنابراين بايد برنامه جامعي صورت گيرد تا توسعه متوازن را در استان داشته باشيم و مشكلات مناطق مختلف احصا و مطالبات مردمي محقق شود.

استاندار خوزستان با اشاره به خدمات ارائه شده از سوي دولت سيزدهم عنوان كرد: دولت سيزدهم از زمان ورود تلاش‌هاي بسياري داشته و در يكسال اخير خدمات بسيار خوبي ارائه شده است.

خليليان بر فعال‌سازي كارگروه در راستاي توسعه مناطق حاشيه‌اي و كم برخوردار تاكيد كرد و گفت: توسعه در خوزستان بايد همه جانبه باشد؛ لذا توجه به مناطق حاشيه‌اي و كمتر برخوردار ضروري است.

 در اين نشست طرح توسعه شهرستان انديكا و طرح‌هاي پيشنهادي آن در حوزه‌هاي مختلف عمراني، اقتصادي، اجتماعي، فرهنگي و… ذيل مصوبات سفر رئيس جمهور مطرح شد.

همچنين طرح جامع تفضيلي صالح شهر در اين نشست بررسي شد.

٢ هزار و ٣٨۴ ميليارد تومان از مصوبات سفر رئيس جمهور به طرح توسعه انديكا اختصاص يافت.

در ادامه اين نشست ١۵ طرح مختلف خدماتي، گردشگري و كشاورزي در راستاي افزايش توليد بررسي و تصويب شد.