خوزنا : استاندار خوزستان: تغيير برخي بخشداران، فرمانداران و مديران تا ارديبهشت ۹۴
شنبه، 16 اسفند 1393 - 15:00 کد خبر:40171

استاندار خوزستان با تاكيد بر قاطعيت خود در برخورد با مديراني كه در انتخابات نظر خاص داشته باشند، گفت: با بررسي عملكرد مديران، برخي بخشداران، فرمانداران و مديران اجرايي تا ارديبهشت ماه سال آينده تغيير خواهند كرد.
 
عبدالحسن مقتدايي امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار كرد: بعد از دستور وزير كشور استانداري برنامه‌هاي خود را در خصوص انتخابات سال آينده مجلس شوراي اسلامي عملياتي كرد.

وي خاطرنشان كرد: در اين راستا تاكنون سه جلسه كاري با مديران برگزار كرديم و در همه اين جلسات بر لزوم بي‌طرفي و عدم سوء استفاده از ظرفيت مديريتي و بيت‌المال براي تبليغات له يا عليه فرد يا گروه خاصي تاكيد شد.

استاندار خوزستان تصريح كرد: تحت هيچ شرايطي اجازه نخواهم داد كسي از پست و مقام خود و يا بيت‌المال براي تبليغ براي حزب، گروه و يا افراد استفاده كند و در اين زمينه با كسي مماشات نخواهم كرد.

وي افزود: اگرچه ممكن است نظر و موضع سياسي در درون خود داشته باشيم اما آن را در انجام وظيفه ذاتي خود در بحث برگزاري انتخابات دخالت نخواهيم داد.

مقتدايي بر لزوم برگزاري هر چه بهتر و پرشور‌تر انتخابات سال آينده در استان خوزستان تاكيد كرد و گفت: ما عملكرد همه مديران را روزانه رصد مي‌كنيم و اجازه دخالت كسي را در مقوله انتخابات نخواهيم داد.

وي ابراز اميدواري كرد كه انتخابات سال آينده پرشور و با حضور حداكثري مردم و در فضايي سالم برگزار شود.

استاندار خوزستان خاطرنشان كرد: با بررسي عملكرد مديران، برخي بخشداران، فرمانداران و مديران اجرايي تا ارديبهشت ماه سال آينده تغيير خواهند كرد.