خوزنا : جشنواره‌ي تابستانه‌ي داغ ديجي‌كالا شروع شد!
یکشنبه، 25 تیر 1396 - 12:01 کد خبر:67729
خوزنا:
امروز اولين روز از جشنواره‌ي بزرگ تابستاني ديجي‌كالا با نام «شگفت‌انگيز با دماي بالا» است! در اين جشنواره تعداد زيادي تخفيف هيجان‌انگيز و جايزه‌هاي بزرگ و كوچك وجود دارد و مدت آن فقط سه روز است. يعني فقط تا روز دوشنبه ۲۶ تير فرصت داريد كه كالاهاي زيادي را با تخفيف ۵۰ درصد بخريد! پس تا دير نشده به سايت ديجي‌كالا بياييد و از اين جشنواره‌ي بزرگ سهم داشته باشيد.
 
همه‌چيز ارزان‌تر از آن‌چه فكرش را مي‌كنيد
وقت زيادي براي اين ‌دست ‌و ‌آن ‌دست كردن نيست. از امروز تنها تا دوشنبه فرصت داريد كه در جشنواره‌ي تابستانه‌ي ديجي‌كالا با نصف قيمت خريد كنيد. كالاهايي از محبوب‌ترين‌هاي بازار مثل پلي‌استيشن ۴، دوربين عكاسي، هدفون و اپل واچ (ساعت هوشمند اپل) در ليست بلند بالاي نصف ‌قيمتي‌ها هستند. اين يعني دقيقا ۵۰ درصد تخفيف روي تعداد خيلي زيادي كالا!
هرچيزي كه براي سرگرمي، تفريحات هيجان‌انگيز يا يك سفر تابستاني ماجراجويانه لازم داريد، با تخفيف‌هاي ويژه در جشنواره‌ي «شگفت‌انگيز با دماي بالا» وجود دارد. ده‌ها كالاي مختلف با تخفيف‌هاي استثنايي در ديجي‌كالا فروخته مي‌شود. اين فرصت بي‌نظيري است براي اينكه بتوانيد با بهترين قيمت آن‌چه كه هميشه آرزويش را داشتيد را بخريد.
 
تخفيف باورنكردني ۵ ميليون توماني خودرو
خبر بهتر و هيجان‌انگيزتر جشنواره، فروش ماشين با تخفيف ۵ ميليون توماني است! هر روز سه‌ مدل ماشين به تعداد محدود در ديجي‌كالا به فروش مي‌رسد و زمان شروع فروش آن‌ها فقط از چند دقيقه قبل در كانال تلگرام ديجي‌كالا اعلام مي‌شود. خودروهاي زيادي با تخفيف فروخته مي‌شوند، از پژو ۲۰۶، تندر ۹۰ و رنو ساندرو استپ‌وي گرفته تا نيسان جوك و خودروهايي از هيونداي.
 
شانس خود را در گردونه‌ي شانس محك بزنيد
در جشنواره‌ي «شگفت ‌انگيز با دماي بالا» سبد خريدتان را به ۴۰۰ هزار تومان برسانيد، شايد در «گردونه‌ي شانس»، شما برنده‌ي يك دنيا جايزه‌ي عجيب و غريب بشويد! عجيب و غريب مثل چي؟ خوب مثل برنده شدن بليت دو طرفه‌ي سفر به نيويورك يا پاريس آن هم با كلاس بيزينس از طرف سايت زورق! يا بالن سواري برفراز تهران از طرف سايت تخفيفان! شايد هم با برنده شدن در گردونه‌ي شانس بتوانيد يك هفته از سايت ريحون غذاي رايگان سفارش دهيد! كد هديه‌ي خريد ۵۰۰ هزار توماني از ديجي‌استايل و پرفروش‌ترين كتاب‌هاي پنج سال اخير از طرف فيديبو هم در نوع خودشان مي‌توانند خيلي شگفت‌انگيز باشند!
 

فراموش نكنيد، تعداد خيلي از كالاها محدود است و بايد اولين نفري باشيد كه از كالاهاي جديد و تخفيف‌هاي باورنكردني خبردار مي‌شويد. پس  حتي يك لحظه هم چشم از ديجي‌كالا برنداريد!