خوزنا : بهره مندي 6 روستاي بخش بستان از طرح آبرساني غدير
یکشنبه، 19 شهریور 1396 - 11:42 کد خبر:70669
خوزنا:
با كارگزاري 300 متر خط انتقال و اتصال به طرح غدير 6 روستاي بخش بستان با جمعيتي بالغ بر 1600 نفر از آب شرب پايدار و بهداشتي بهره مند شدند.
 
سرپرست امور آب و فاضلاب روستايي شهرستان سوسنگرد گفت: با پيگيري هاي مستمر از سوي مسوولين شهرستان سوسنگرد و مديرعامل شركت آبفاروستايي استان خوزستان، با اتصال انشعاب و انتقال آب شرب از طرح غدير به 6 روستاي بخش بستان موافقت شد و در حال حاضر اهالي شريف روستاهاي بخش بستان از آب شرب پايدار و با كيفيت بهره مند شده اند.
 
علي سياحي با اشاره به تامين آب شرب تاسيسات آبرساني روستايي قدرت آباد از محل رودخانه كرخه افزود: با كارگزاري 300 متر خط انتقال روستاهاي قدرت آباد، ميهن آباد، فيروز آباد، مچريه، تل و دفار 6 روستاي تحت پوشش آبرساني طرح غدير قرار گرفتند.
 
سياحي بيان كرد: با بهره گيري از طرح غدير شاخص كيفي آب شرب روستاهاي شهرستان سوسنگرد افزايش قابل توجه پيدا خواهد كرد.
گفتني است اين 6 روستا 319 خانوار با جمعيتي بالغ بر 1600 نفر را تحت پوشش دارند.
 
وي در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به بهره مندي 3 تاسيسات آبرساني روستايي ديگر از طرح غدير افزود: تاسيسات فنيخي، تاسيسات امام علي (ع) و تاسيسات دهلاويه بزودي تحت پوشش آبرساني طرح غدير قرار خواهند گرفت.
 
سياحي يادآور شد: بزودي عمليات اجرايي اتصال انشعاب تاسيسات آبرساني روستايي فنيخي به طرح غدير انجام خواهد شد و پس از آن به ترتيب آب شرب تاسيسات آبرساني امام علي (ع) و تاسيسات آبرساني دهلاويه از اين طرح تامين خواهد شد.