خوزنا : جليلوند و نويد مخمدزاده برنده جوايز جشنواره ونيز
یکشنبه، 19 شهریور 1396 - 11:46 کد خبر:70671

خبرگزاري مهر:وحيد جليلوند براي كارگرداني و نويد محمدزاده براي بازي در فيلم «بدون تاريخ، بدون امضاء» جايزه بهترين كارگرداني و بهترين بازيگري را از بخش «افق هاي نو» جشنواره ونيز گرفتند.

 فيلم «بدون تاريخ، بدون امضاء» به كارگرداني وحيد جليلوند و تهيه كنندگي علي جليلوند كه در هفتاد و چهارمين جشنواره فيلم ونيز حضور دارد شامگاه ۱۸ شهريور ماه موفق شد در بخش «افق هاي نو» موفق حاضر شود.
 نويد محمدزاده بازيگر اين فيلم كه در چند روز اخير نقدهاي مثبتي درباره بازي وي در رسانه هاي خارجي منتشر شده بود جايزه بهترين بازيگري بخش «افق هاي نو» را از آن خود كرد.


او كه جايزه خود را به مردم ايران تقديم كرد در سخناني گفت: من افتخار مي كنم كه ايراني هستم و همچنين خوشحالم كه رخشان بني اعتماد يكي از بهترين فيلمسازان تاريخ سينماي ايران در هيات داوران اين دوره از جشنواره ونيز حضور دارد.
 
در ادامه مراسم جايزه بهترين كارگرداني بخش «افق هاي نو» به وحيد جليلوند براي فيلم «بدون تاريبخ بدون امضا» رسيد.

 
وحيد جليلوند پس از دريافت جايزه‌اش گفت: به مردم خوب و نازنين كشورم سلام مي‌كنم و از همين‌جا دست تك‌تك آنها را مي‌بوسم. تشكر مي‌كنم از هيأت داوران، «آلبرتو باربارا» و همچنين كتايون شهابي پخش‌كننده اين فيلم و تبريك مي‌گويم به همه عوامل فيلم كه شب‌ها و روزها سختي و رنج كشيدند تا ما به اين موفقيت برسيم.
 
 
وي افزود: به نمايندگي از عوامل، اين جايزه را به علي جليلوند تهيه‌كننده اين فيلم كه با مديريت، صبوري و آرامشش اين فرجام نيك را براي اين پروژه رقم زد، تقديم مي كنم.


اين كارگردان ايراني تاكيد كرد: من در در فرهنگي بزرگ شدم كه مردمانش اعتقاد قشنگي دارند و آن اين است كه وقتي شما براي كسي دعا مي‌كنيد خداوند پيش از او به تو لبخند مي‌زند و پاسخ دعاهاي تو را مي‌دهد. خواهش مي‌كنم براي من دعا كنيد كه پس از دريافت اين هديه بزرگ دچار نخوت و غرور نشوم و هميشه به ياد داشته باشم سينما قرار است از من انسان بهتري بسازد پيش از آن‌كه فيلمساز خوبي بسازد.