خوزنا : خدمات رساني به زائران در ۲ بيمارستان تامين اجتماعي آبادان و اهواز
دوشنبه، 8 آبان 1396 - 12:07 کد خبر:72249
مدير درمان تامين اجتماعي استان خوزستان از خدمات رساني به زائران در دو بيمارستان مربوط به اين سازمان در شهرهاي آبادان و اهواز خبر داد


خبرگزاري مهر:مدير درمان تامين اجتماعي استان خوزستان از خدمات رساني به زائران در دو بيمارستان مربوط به اين سازمان در شهرهاي آبادان و اهواز خبر داد.

صادق جليلي مستقر در شلمچه گفت: علاوه بر اين ها، چهار بيمارستان تامين اجتماعي خوزستان در شهرهاي ماهشهر، بهبهان، مسجدسليمان و شوشتر نيز در حالت آماده باش كامل هستند و در صورت نياز، آماده ارائه خدمات به زائران اباعبدالله الحسين هستند. 

وي افزود: مديريت درمان تامين اجتماعي استان خوزستان ضمن هماهنگي با دانشگاه علوم پزشكي جندي شاپور اهواز و دانشكده علوم پزشكي آبادان به عنوان متوليان اصلي بهداشت و درمان در روزهاي اربعين حسيني، مسئوليتهاي درماني را بر اساس آنچه بر عهده ما محول شده در دو مرز شلمچه و چذابه به انجام مي رسانيم. 

جليلي با بيان اينكه امروز نخستين روز كاري پزشك تامين اجتماعي در موكب درماني شلمچه بوده است، اظهار كرد: علاوه بر پزشكاني كه به طور داوطلبانه به زائران خدمات ارائه مي كنند در خصوص ساير امكانات مورد نياز دانشگاههاي علوم پزشكي (براساس اعلام) امكان ارائه خدمات وجود دارد. 

وي تصريح كرد: علاوه بر مرز شلمچه در مرز چذابه نيز خدمات درماني تامين اجتماعي براي زائران اربعين ارائه مي شود. 

مدير درمان تامين اجتماعي خوزستان گفت: تامين و فراهم سازي تجهيزات پزشكي مورد نياز موكب درماني ماهشهر در شلمچه و تامين پزشك مراكز درماني سيار در چذابه براي حداقل دو روز از جمله مسئوليتهاي واگذاري شده به ما است كه خوشبختانه تجهيزات پزشكي مورد نياز در شلمچه مهيا و افزايش آن نيز ممكن است و پزشك مورد نياز در مرز چذابه نيز فعاليت خود را آغاز كرده است.
 
جليلي افزود: هر آنچه از تجهيزات پزشكي كه براي يك درمانگاه سرپايي نياز است در مرز شلمچه مهيا كرده ايم. 

وي اظهار كرد: در مرز چذابه نيز پزشكان به شكل نوبتي (هر نوبت كاري يك پزشك) به ارائه خدمات درماني به زائران اباعبدالله الحسين مي پردازند. 

جليلي از مهيا سازي يك آمبولانس با قابليت افزايش آن در صورت لزوم، تصريح كرد: افزايش ارائه خدمات دارويي، كادر درماني و پزشك در مرزهاي شلمچه و چذابه وجود دارد. 

وي يادآور شد: در كنار خدمات درماني قابل ارائه، يك موكب خدمات رسان نيز از سوي معاونت درمان تامين اجتماعي خوزستان براي خدمات رساني به زائران حسيني راه اندازي شده كه علاوه بر آن، كار پشتيباني از ساير دستگاههاي ذيربط در صورت اعلام و نياز را به انجام مي رسانيم.