خوزنا : عمق فاجعه زلزله بيشتر از آن است كه در خبر‌ها آمده
دوشنبه، 22 آبان 1396 - 11:45 کد خبر:72735

خبرگزاري ايسنا:نماينده اسلام‌آباد غرب و دالاهو با تاكيد بر اينكه عمق فاجعه زلزله در استان كرمانشاه بسيار زياد است گفت كه تنها در دالاهو 11 نفر بر اثر زلزله كشته شده‌اند و تلفات در روستاها بسيار زياد است.

حشمت‌الله فلاحت‌پيشه درباره زلزله رخ داده در استان كرمانشاه گفت: عمق فاجعه بيشتر آن چه در خبرها آمده است، مي‌باشد. در حال حاضر بيمارستان‌هاي اسلام‌آباد غرب، دالاهو، قصرشيرين، سرپل ذهاب و گيلانغرب به شدت نيازمند كمك هستند.

وي با ابراز تاسف از اينكه برخي از مديران بهداشت و درمان اين شهرستان‌ها سر پست خود نيستند، گفت: تنها در دالاهو 11 نفر كشته شده‌اند و به دليل وقوع زلزله در هنگامه شب هنوز نتوانسته‌اند مجروحان و احياناً فوتي‌ها را از زير آوار بيرون درآورند.

نماينده اسلام‌آباد غرب با بيان اينكه تلفات در روستاها بسيار زيادتر است، گفت: اغلب مصدومان غرب استان كرمانشاه به بيمارستان اسلام‌آباد غرب منتقل شده‌اند، بيمارستاني كه امكانات زيادي ندارد. بنده در همين رابطه با ستاد بحران در وزارت كشور تماس گرفتم و به اين موضوع اشاره داشته‌ام و درخواست كردم كه هلال‌احمر و كمك‌هايي به اين بيمارستان برده شود چون الان وضعيت به‌گونه‌اي است كه تخت‌هاي بيمارستاني در حيات بيمارستان مستقر كرده و به شدت با كمبود نيرو و امكانات مواجه‌اند.

فلاحت‌پيشه افزود: بخشي از بيمارستان جديدالتاسيس اسلام‌آباد غرب نيز به دليل زلزله تخريب شده است. با اين وجود پرسنل به شدت مشغول درمان مجروحان و مصدومان هستند. انتظار مي‌رود كمك‌رساني به مصدومان افزايش يابد و روند درمان تسريع بخشيده شود.

وي در پايان با طرح انتقادي گفت: متاسفانه برخي از مسوولان هلال‌احمر به تماس‌هاي ما پاسخ نمي‌دهند حال اينكه وضعيت زلزله‌زدگان خوب نيست.