خوزنا : حضور كامل پليس در مناطق زلزله‌زده
سه شنبه، 23 آبان 1396 - 02:10 کد خبر:72781

خبرگزاري ايسنا:فرمانده نيروي انتظامي با تاكيد بر حضور كامل نيروهاي پليس در مناطق زلزله زده گفت: مردم بابت امنيت منطقه هيچ نگراني نداشته باشند.

سردار اشتري با اشاره به حضور نيروي انتظامي در مناطق زلزله زده اظهار كرد: شب گذشته تعدادي از گردان‌هاي يگان ويژه به اين مناطق اعزام شده‌اند و تعدادي ديگر نيز در راه هستند.

وي با اشاره به استقرار نيروهاي راهور در مسيرهاي منتهي به مناطق حادثه ديده تصريح كرد: نيروي انتظامي از ظرفيت خود براي خدمت رساني به بيمارستان‌ها و بهداري‌ها استفاده مي‌كند. همچنين مجموعه هواناجا مي‌تواند از بالگردهاي خود براي انتقال مجروحين استفاده كند. اميدواريم تا ساعات و روزهاي آينده نظم خاصي در اين مناطق برقرار شود و مردم به جز مصيبت از دست دادن عزيزان خود نگراني ديگري بابت امنيت نداشته باشند.

فرمانده نيروي انتظامي در خاتمه با تاكيد بر حضور كامل نيروهاي پليس در مناطق زلزله زده، ادامه داد: وضعيت ترافيك در اين نقاط در ساعت اوليه صبح سنگين بود اما با افزايش نيروهاي راهور در حال حاضر ترافيك رواني جريان دارد. ما به كساني كه كار ضروري در اين مناطق ندارند توصيه مي‌كنيم سفر خود را به روزهاي آينده موكول كنند تا خدمت رساني دستگاه‌هاي مختلف راحت‌تر انجام شود.