خوزنا : مدال طلاي المپيك كيانوش رستمي به حراج گذاشته شد
سه شنبه، 23 آبان 1396 - 14:54 کد خبر:72805

خوزنا:

كيانوش رستمي كه در بازي هاي المپيك ريو موفق به كسب مدال طلاي مسابقات وزنه برداري شد، اين مدال را براي كمك به زلزله زدگان كرمانشاه به حراج گذاشت.

به نقل از روابط عمومي كميته ملي المپيك، پهلوان كرمانشاهي كشورمان در متن پيام خود در اين باره گفت:

كرمانشانَگم، اي شار شيرين
نفس كم ديرم، اَراي زار و شين
همدياريم، ها ژِير آوار
كم بتكن خاك، وَه‌ اي كُردَوار

بار ديگردل زمين لرزيد تا دل ميليونها ايراني در غم از دست دادن عزيزانشان بلرزد، دليرمردان و شير زناني كه همواره در دل تاريخ بعنوان پاره اي از تن ايران بزرگ در خط مقدم دفاع از كشورشان بوده و هستند و امروز اين دريا دلان اينگونه در ساحل مصيبت زده طوفان بلا،دست به آسمان ساييده اند و چشم انتظار ياري مردم عزيز خود هستند.

اينجانب كيانوش رستمي فرزند كوچك اين ملت بزرگ كه هنوز در اين چند روز خواب به چشمانم نيامده بر خود وظيفه دانستم قدمي هر چند كوچك براي هموطنان زلزله زده كشورم پرداخته و مدال طلاي بازيهاي المپيك  ۲۰۱۶ريو را كه در واقع متعلق به همين مردم است به آنها باز گردانده و براي كمك به مردم زلزله زدگان غرب كشور به حراج بگذارم و عوايد حاصل از آن را به اين عزيزان اختصاص دهم.

علاقه منداني كه مي خواهند در اين امر خير شركت كنند مي توانند پيشنهاد و درخواستهاي خود را به شماره تلفن هاي زير ۲۶۲۰۳۳۹۰-۲۶۲۰۳۴۱۸ و همراه ۰۹۱۹۲۷۸۷۸۹۰  و يا آدرس ايميل olympic.iran@yahoo.com در ميان بگذارند.