خوزنا : وقتي سقوط هواپيما بهانه اي براي گرفتن ماهي از آب گل آلود مي شود
جمعه، 4 اسفند 1396 - 06:24 کد خبر:75709
حتما بايد جان عده اي از هموطنان عزيزمان گرفته ميشد تا به قول خودتان افشا گري كنيد اگر چنين است شما هم به اندازه همان شركت هواپيمايي و مسولان آن مقصر هستيد

در چند روز گذشته خبري در اكثر رسانه و فضاي مجازي منتشر شد مبني بر اين كه يكي از نمايندگان مجلس  اعلام كرده بود خلبان پرواز تهران _ ياسوج را مجبور به پرواز كرده اند و شركت هواپيمايي آسمان از خلبانان خود چك هاي  ۲۰۰ تا ۴۰۰ ميليون توماني دريافت ميكند تا آنها مجبور به اجراي دستورات باشند.
اين خبر به سرعت در فضاي مجازي گسترش پيدا كرد اما امروز خبري منتشر شد كه علايي، مديرعامل هواپيمايي آسمان گفته هاي نماينده مجلس را تكذيب كرد و همچنين عنوان كرده دامادي نماينده مردم ساري خود نيز حرفاي خود را تكذيب كرده است.
اينطور كه از قضايا و شواهد امر پيداست نماينده محترم مجلس قصد داشتند در اين اوضاع مصيبت ديده ايران از آب گل آلود ماهي بگيرند و نام خود را بر سر زبانها بيندازند و خود را مطرح كنند،

زيرا اگر غير از اين باشد و صحبت هاي آقاي دامادي صحت داشته باشد بايد از ايشان پرسيد شما كه چنين اطلاعاتي را داشته ايد و از گرفتن چك از خلبانان در شركت هواپيمايي آسمان باخبر بوده ايد چرا تا كنون سكوت اختيار كرده بوديد و اين مسئله را رسانه اي نكرده بوديد.
حتما بايد جان عده اي از هموطنان عزيزمان گرفته ميشد تا به قول خودتان افشا گري كنيد اگر چنين است شما هم به اندازه همان شركت هواپيمايي و مسولان آن مقصر هستيد.


پيوست : اين روزها حال ايران عزيزمان  خوش نيست اكثر شهرهاي كشورمان در غم از دست دادن عزيزان خود هستند لطفا با سخنان نسنجيده و بدون مدرك حرفي نزنيم و بيشتر از اين داغ بر دل مصبيت ديدگان نگذاريم .

با آرزوي صبر و آرامش براي همه داغ ديدگان عزيز كشورمان ، معصومه زنگنه _ خوزنا