خوزنا : آتش سوزي در پاساژ بهار اهواز مهار شد
چهارشنبه، 9 اسفند 1396 - 22:30 کد خبر:75908

خوزنا:

مديرعامل سازمان آتش‌نشاني و خدمات ايمني شهرداري اهواز از مهار و اطفاي آتش‌سوزي پاساژ بهار و خارج‌سازي افراد محبوس در اين پاساژ خبر داد.

علي تراب‌پور اظهار كرد: در پي تماس شهروندان با سامانه 125 سازمان آتش‌نشاني و خدمات ايمني شهرداري اهواز در ساعت 11:10 امروز و گزارش وقوع حريق در پاساژ بهار، بلافاصله اكيپ‌هاي آتش‌نشاني از نزديك‌ترين ايستگاه‌ها به محل حادثه اعزام شدند.

وي ادامه داد: حريق در يك كارگاه چاپ و برش ليزري واقع در طبقه دوم مجتمع مسكوني – تجاري بهار رخ داده بود. ظاهرا به دليل نقص و خرابي دستگاه ليزر، آتش‌سوزي رخ داد و به علت وجود مقادير زيادي از نفت، تينر و استون در اين كارگاه، حريق به سرعت به ساير نقاط اين كارگاه سرايت كرد.

مديرعامل سازمان آتش‌نشاني و خدمات ايمني شهرداري اهواز افزود: خوشبختانه به لطف خدا و سرعت عمل آتش‌نشانان ما، آتش‌سوزي در كانون حريق در ساعت 11:55 كنترل و مهار شد.

تراب‌پور تصريح كرد: در اين حادثه چهار نفر در طبقه دوم اين مجتمع محبوس و گرفتار شده بودند كه توسط آتش‌نشانان از محل حادثه خارج و به محل ايمني منتقل شدند. اين افراد به دليل مجاورت با شعله‌هاي آتش دچار دودزدگي گرفته شده بودند كه به نيروهاي فوريت‌هاي پزشكي تحويل داده شدند.