خوزنا : حق فروش دانه اي تخم مرغ در هيچ فروشگاهي وجود ندارد
یکشنبه، 20 اسفند 1396 - 21:54 کد خبر:76194
حق فروش دانه اي تخم مرغ در هيچ فروشگاهي وجود ندارد و براي تخلفات رخ داده در اين خصوص بايد تشكيل پرونده داد

به گزارش خوزنا ؛ رضا سعيدي  مديركل تعزيرات حكومتي خوزستان در نشست خبري با اصحاب رسانه عنوان كرد: از ابتداي سال جاري تا كنون در حوزه كالا و خدمات در اين سازمان ۹ هزار و ۱۱۶ پرونده وارده شده كه  عدم درج قيمت و گران فروشي بيشترين تخلفات رخ داده در اين حوزه محسوب مي شود.

سعيدي با اشاره به اينكه قيمت برخي اجناس و كالاها به صورت كشوري گران شده، افزود: بازرس هاي فعال در هر شهر بين ۶۰ تا صد نفر است؛ در همين راستا از شهروندان تقاضا مي شود تا هم مانند يك بازرس اقدام به خريد كنند.

مديركل تعزيرات حكومتي خوزستان گفت: حق فروش دانه اي تخم مرغ در هيچ فروشگاهي وجود ندارد و براي تخلفات رخ داده در اين خصوص بايد تشكيل پرونده داد؛ شيريني فروشي ها نيز بايد به سمت خالص فروشي حركت كنند.

وي ادامه داد : گشت هاي بازرسي سازمان تعزيرات حكومتي براي رسيدگي به تخلفات اين حوزه از تاريخ ۱۵ اسفند ماه سال جاري فعاليت خود را آغاز كرده اند؛ اين گشت ها تا روز ۱۵ فروردين سال آينده فعال هستند. در همين راستا از كليه شهروندان خوزستاني درخواست مي شود تا در صورت مشاهده هر گونه تخلفي با سامانه  ۱۳۵تماس و گزارش هاي خود را ثبت كنند.

سعيدي در پايان تصريح كرد: پاركبان ها بدون مجوز اجازه فعاليت ندارند؛ اين افراد بايد از شهرداري ها با نظارت اتحاديه تاكسراني و سازمان صنعت، معدن و تجارت كسب مجوز كنند. پاركبان هاي بدون مجوز كه از سوي گشت هاي اين سازمان شناسايي شوند، جريمه خواهند شد.