خوزنا : منتشركنندگان اطلاعات افراد در فضاي مجازي جريمه مي شوند
جمعه، 24 فروردین 1397 - 21:41 کد خبر:76866

خبرگزاري ايسنا:رييس كميسيون امنيت ملي و امنيت خارجي بار ديگر از فيلترينگ تلگرام دفاع كرد و در عين حال از در نظر گرفتن تمهيداتي از جمله جريمه كساني كه اطلاعات افراد را در فضاي مجازي منتشر كنند خبر داد.

 علاءالدين بروجردي در شوراي اداري استان لرستان ايجاد دو شهرك آب شيرين‌كن راه حلي اساسي براي مقابله با بحران آب كشور دانست و با بيان اين‌كه« 92 درصد از آب كشور در بخش كشاورزي مصرف مي‌شود»، اظهار كرد: ايجاد دو شهرك آب شيرين‌كن با ظرفيت توليد سالانه 20 تا 30 ميليارد مترمكعب آب شيرين در سواحل درياي عمان، راه حلي اساسي براي مقابله با بحران آب در كشور است.

وي با اشاره به طرح موضوع فيلترينگ تلگرام گفت: اين مهم سياست نظام و موضوعي قابل دفاع و كاملا منطقي است، تصويب اينترنت رايگان به منظور جابجايي به شبكه مجازي ايراني و تحريم شرعي و جريمه براي كساني كه بخواهند اطلاعات افراد را منتشر كنند ازجمله تمهيدات درنظر گرفته شده در اين مورد است.

وي گفت: درحال حاضر اقتصاد، بحراني سراسري و دغدغه‌اي ملي به شمار مي‌رود كه نام گذاري شعار سال تحت عنوان حمايت از كالاي ايراني توسط مقام معظم رهبري فرصت خوبي است كه با استفاده از ظرفيت دانشگاه‌ها، نمايشگاه بزرگ صنايع دستي بروجرد، متشكل از رشته‌هاي مختلف بويژه هنرهاي رو به افول شهرستان تشكيل شود.

نماينده مردم بروجرد و اشترينان در مجلس شوراي اسلامي بيان كرد: با دانشگاه صنعتي شريف در ارتباط با ورشوسازي بروجرد صحبت‌هايي مطرح شده كه از فرماندار مي‌خواهم با درنظر گرفتن بودجه و تشكيل كميته تخصصي اين مورد مهم را پيگيري كنند؛ چراكه اين موضوع در ذيل حمايت از كالاي ايراني قرار مي‌گيرد.