خوزنا : گروه آرتا بند چشم انتظار مجوز ارشاد
سه شنبه، 29 خرداد 1397 - 16:31 کد خبر:78548

هيچ مراسم خصوصي شركت نميكنيم چون براي كارمان هدف داريم و هدفمان داشتن آلبوم با مجوز قانوني از وزارت ارشاد است .
خوزنا _ گروه 3 نفره آرتا بند كه 3 جوان خوزستاني آن را تشكيل داده اند و به گفته خودشان تنها گروه 3 نفر در استان خوزستان هستند نزديك به يك سال است كه در يكي از رستورانهاي اهواز هر شب اجراي زنده دارند و به تازگي توانسته اند يك تك آهنگ بنام حس رويايي با ترانه سرايي و آهنگ سازي دانيال صفاريان از خودشان به بيرون بدهند.

موهنيك گروسي ، امين جوهر و دانيال صفاريان سه جوان تشكيل دهنده اين گروه كوچك هستند كه محمد گرسي مدير و نوازنده گيتار الكترونيك ،گيتار كلاسيك و دف است و امين جوهر خواننده اصلي گروه كه در كنار خوانندگي سازهاي پيانو و گيتار هم مي نوازد و در نهايت دانيال صفاريان خواننده دوم گروه كه نوازنده كاخ نيز مي باشد .

 گروسي مدير اين گروه ميگويدحدود يك سال است كه در اين مكان اجرا دارنند و در اجراهايشان از موسيقي هاي محلي خوزستان و پاپ استفاده ميكنند و هدفشان شاد كردن دل مخاطبانشان است.



 گروسي ميگوييد 12 ترك آماده داريم كه منتظر تاييد وزارت ارشاد هستيم ، تمام تعهدات امضاء شده است ولي هنوز ثبت گروه به صورت رسمي برايمان انجام نشده است.
امين جوهر خوانده گروه ادامه ميدهد : موزيك خوزستان واقعا فقير است فضايي كه براي هنرمندان اهوازي و خوزستاني وجود دارد واقعا باعث تاسف است هنوز هيچ كس نيامده است از ما حمايت كند.
 چرا هنرمنداني مثل مهدي يراحي و محسن چاوشي به تهران مهاجرت ميكنند چون اينجا بهايي به هنرمندان داده نمي شود.
ما دوس داريم در اهواز فعاليت خود را ادامه دهيم و اگر قرار است دل عده اي را شاد كنيم دل مردم استان خودمان را شاد كنيم اما با اينكه مدتي است كه درخواست ثبت گروه را داده ايم كسي از ارشاد نيامده است به ما سر بزند انگار بايد بدنبال كسي باشيم كه سفارشي برايمان بكند تا كارمان راه بيفتد.
ما هم ميتوانيم مثل خيلي هاي ديگر به جشن هاي خصوصي برويم و چه بسا درامد زيادي هم داشته باشيم ولي تا كنون هيچ گاه اين كار را نكرده ايم چون هدف اصلي ما داشتن مجوز از وزارت ارشاد و فعاليت زير نظر اين وزارت خانه است.

پايگاه خبري  خوزنا در پايان ضمن آرزوي موفقيت براي اين گروه اميدوار است مسولين استاني بيشتر به جوانان اين استان توجه كنند و اگر هنرمنداني هستند كه توان فعاليت در حيطه هنري خود را دارنند از آنها حمايت كنند تا كمتر شاهد مهاجرت جوانان به دنبال تحقق آرمان ها و آرزوهايشان باشيم .