خوزنا : روز چهارشنبه در خوزستان تعطيل شد
شنبه، 16 تیر 1397 - 19:19 کد خبر:78835

خوزنا:

مدير كل مديريت بحران استانداري خوزستان گفت: براساس اطلاعيه هواشناسي مبني بر افزايش دما ، به منظور كاهش مصرف برق، تمامي ادارات دولتي و بانكهاي استان خوزستان در روز چهارشنبه (۲۰ تير ۹۷) هفته جاري تعطيل شدند.

به نقل از روابط عمومي اداره كل مديريت بحران استان خوزستان كيامرث حاجي زاده روز شنبه اظهار داشت: با توجه يه پيشنهاد ستاد مديريت بحران استان و شركت برق منطقه اي خوزستان با موافقت و استاندار خوزستان تمامي ادارات و شركت‌هاي خوزستان در روز چهارشنبه هفته جاري به منظور پايداري شبكه برق تعطيل اعلام شد.

وي با اشاره به اخطاريه هواشناسي خوزستان مبني بر افزايش دما در هفته جاري تا اواخر هفته و پيش بيني وقوع دماهاي بالاتر از ۴۹ و ۵۰ درجه افزود:به منظور مديريت بهينه مصرف برق ، كاهش پيك باري شبكه برق، صرفه جويي در مصرف آب و برق و پيشگيري از بروز حادثه و قطع احتمالي برق بانك ها، مراكز آموزشي سطح استان، ادارات و دستگاه هاي اجرايي به جز مراكز امدادي درماني، خدماتي عملياتي ، آتشنشانيها، و نوبت كاري ها در روز چهارشنبه تعطيل هستند.

وي تاكيد كرد: ضمنا كاركناني كه قصد سفر به خارج از استان را دارند مي توانند روز سه شنبه را از مرخصي استحقاقي استفاده كنند و مديران ادارات و دستگاه هاي اجرايي با انها همكاري لازم را داشته باشند.

چهارشنبه هفته گذشته نيز به علت بالا بودن دما براساس گزارش هواشناسي روز چهارشنبه تعطيلي اعلام شد.