خوزنا : تصميمي براي سهميه‌بندي بنزين نگرفته نشده است
چهارشنبه، 20 تیر 1397 - 10:03 کد خبر:78880

خبرگزاري ايسنا:يك عضو كميسيون انرژي مجلس گفت: دولت تا به امروز در خصوص سهميه‌بندي بنزين تصميمي نگرفته است و همه چيز بستگي به شرايطي دارد كه در آينده ايجاد مي‌شود.

هدايت‌الله خادمي با اشاره به امكان سهميه‌بندي شدن بنزين، بيان كرد: در خصوص سهميه‌بندي شدن بنزين تاكنون دولت تصميمي نگرفته است اما اين امكان وجود دارد تا اين اتفاق بيفتد. در مجلس نهم دو نرخي بودن و استفاده از كارت‌هاي سوخت هوشمند به منظور شفاف‌سازي و جلوگيري از فساد مصوب شده بود اما وزير نفت فعلي كار را به اين شكل انجام نداد.

وي در ادامه گفت: در بودجه امسال نيز افزايش نرخ حامل‌هاي انرژي و بنزين مطرح شده بود كه مجلس با آن مخالفت كرد. با توجه به شرايطي كه امروز ايجاد شده است و امكان دارد به سمت تحريم‌ها پيش برويم و شاهد مشكلاتي در زمينه بنزين باشيم، امكان دارد دوباره به سمت سهميه‌بندي بنزين برويم اما امروز هيچ مشكل خاصي در اين زمينه وجود ندارد و تصميمي گرفته نشده است.

خادمي در پايان گفت: در مجلس و در بين كميسيون‌ها و گاها در بين وزرا صحبت‌هايي در خصوص سهميه‌بندي انجام مي‌شود اما تاكنون تصميمي گرفته نشده است و همه چيز بستگي به شرايطي دارد كه در آينده پيش مي‌آيد.