خوزنا : «۱۳ شمالي» به زودي توزيع مي‌شود
پنجشنبه، 19 مهر 1397 - 09:31 کد خبر:80302

خبرگزاري صبا: مجموعه مسابقه «۱۳ شمالي» كه پخش آن هفته گذشته متوقف شده بود، به زودي مجددا در شبكه نمايش خانگي توزيع مي‌شود.

سريال «۱۳ شمالي» به كارگرداني عليرضا اميني، كه در هفته گذشته به دليل وجود ابهامات وزارت ارشاد، توزيعش متوقف شده بود، به زودي در شبكه نمايش خانگي توزيع مي‌شود.

رضا جاپلقي، تهيه كننده «۱۳ شمالي» خبر داد: جلسه دوستانه‌اي با مدير كل نمايش خانگي جناب آقاي پارسايي و همكارانشان برگزار شد كه با همراهي و رهنمودهاي تاثير‌گذار ايشان ابهامات رفع شد و نگاه ارشاد بر روي موارد اختلافي اعمال شد، بنابراين روند توزيع به زودي شروع خواهد شد.
جاپلقي اضافه كرد: اداره كل نمايش خانگي بخش مهمي از بدنه رسانه‌اي در كشور است كه رسالت بزرگي را برعهده دارد و در كنار تهيه‌كنندگان و شبكه توزيع به صورت سه ضلع تلاش مي‌كنند تا فيلم‌ها و سريال‌ها به صورت مناسب به دست مخاطبين برسد. لذا ما همواره مجموعه اداره كل نمايش خانگي و بالاخص جناب پارسايي را به عنوان پشتيبان در كنار خود احساس مي‌كنيم و مواردي از اين دست نيز در فضاي همدلي و تعامل حل و فصل مي‌گردد.

پخش سريال «۱۳ شمالي» برعهده شركت تصوير دنياي هنر است و حميد گودرزي داور مسابقه، و كامبيز ديرباز، محمدرضا هدايتي، اميرحسين آرمان، هادي كاظمي، سحر قريشي، ليلا اوتادي، سمانه پاكدل و بهاره افشاري شركت‌كنندگان مسابقه‌اند.