خوزنا : قتل يك پزشك اهوازي با ضربات پيچ‌گوشتي منشي مطب
جمعه، 20 مهر 1397 - 10:00 کد خبر:80315
خبرگزاري فارس:فرمانده انتظامي خوزستان گفت: يك پزشك متخصص با ضربات پيچ گوشتي توسط منشي مطب خود در خودرو به قتل رسيد.

 سردار حيدر عباس زاده  از شناسايي و دستگيري قاتل در كمتر از 24 ساعت در شهرستان رامهرمز خبر داد.

وي در تشريح جزئيات اين خبر اظهار كرد: پس از اعلام مركز فوريت‌هاي پليسي در خصوص خبري مبني بر وقوع يك فقره قتل در كيلومتر 25 جاده رامهرمز به اهواز، دستورات ويژه جهت شناسايي و دستگيري قاتل يا قاتلان به مأموران پليس آگاهي شهرستان رامهرمز ابلاغ شد.

فرمانده انتظامي خوزستان افزود: در تحقيقات اوليه پليس مشخص شد مقتول به هويت (ح-ج) پزشك متخصص داخلي و ساكن اهواز بوده كه در مسير اهواز به رامهرمز به قتل رسيده و جسدش در كنار خيابان رها شده است.

وي ادامه داد: مأموران پليس آگاهي شهرستان رامهرمز با به‌كارگيري توان علمي و روش‌هاي نوين كشف جرم پس از تلاش هاي مستمر قاتل به هويت (ف-ع) را كه منشي‌هاي خانم مطب مقتول بوده، در كمتر از 24 شناسايي و دستگير كردند.

اين مقام ارشد انتظامي در ادامه با بيان اينكه متهم در تحقيقات پليس به درگيري با مقتول در مسير اهواز به رامهرمز در درون خودرو اعتراف كرده است، عنوان داشت: قاتل با ضربات متعدد پيچ گوشتي مقتول را از پاي درآورده و پس از آن وي را در كنار خيابان رها كرده است.

فرمانده انتظامي استان خورستان با اشاره به اعتراف قاتل كه انگيزه قتل ارتكابي را اختلافات شخصي عنوان نموده است، بيان كرد: متهم با پرونده متشكله جهت رسيدگي تحويل مرجع قضائي شد.