خوزنا : تاج: قهرمان آسيا مي‌شويم
شنبه، 19 آبان 1397 - 08:21 کد خبر:80742

خبرگزاري ايسنا:رئيس فدراسيون فوتبال از هواداران خواست به واسطه حضور رئيس فيفا و AFC در فينال ليگ قهرمانان آسيا از پرتاب نارنجك دست‌ساز و انجام هرگونه حركت ناشايست خودداري كنند.

 مهدي تاج با بيان اين كه به سه دليل نگران برگزاري ديدار فينال ليگ قهرمانان آسياست، گفت: تنها نگراني ما از بابت بليت‌فروشي است كه به شدت به پرسپوليس توصيه كرديم كه بيش از حد بليت نفروشد. از هواداران مي‌خواهم اگر بليت تهيه نكردند، به ورزشگاه نيايند. از طرفي با كانون هواداران پرسپوليس صحبت كردم. اگر كسي در جمع هواداران نارنجكي دستي بيندازد، جلوي اينفانتينو و شيخ سلمان خوب نيست.

او ادامه داد: كسي كه جلوي مسئولان عاليرتبه فوتبال جهان كار ناشايست انجام دهد، ايراني نيست. هواداران براي بازي امروز رعايت كنند؛ چرا كه منتظر قهرماني پرسپوليس هستيم.

رئيس فدراسيون فوتبال با اشاره به تلاش نهادهاي گوناگون جهت آماده كردن ورزشگاه آزادي گفت: هيچ كس نمي‌خواست فينال در كشور ثانويه برگزار شود. نهادهاي مختلفي تلاش كردند و روزانه مسئولان در ورزشگاه آزادي حاضر شدند و روند انجام كار را بررسي كردند.

تاج درباره صعود تيم ملي فوتبال ساحلي به فينال جام بين قاره‌اي و ديدار تكراري با روسيه در ديدار پاياني اظهار كرد: در چند سال اخير در جمع چهار تيم برتر بوديم. در يكي، دو سال اخير دو بار به برزيل باختيم اما مقابل روسيه شرايط برابر داشتيم. اين بار هم برزيل به روسيه باخت و به فينال نيامد. اميدواريم در فينال باز هم روسيه را ببريم و قهرمان شويم.

او درباره روند آماده‌سازي تيم ملي فوتبال در فاصله كمتر از دو ماه تا شروع جام ملت‌هاي آسيا گفت: در پنجره پيش روي بازي‌هاي ملي، در داخل كشور يك بازي تداركاتي داريم و يك بازي هم با ونزوئلا در قطر خواهيم داشت. محدوديت‌هايي داريم كه درك‌كردني است اما وصف‌كردني نيست. امروز كميته مسابقات به ايران نيامد. ونزوئلا هم به خاطر آمريكا به ايران نيامد كه بازيكنانش دچار مشكل نشوند.

رئيس فدراسيون فوتبال تاكيد كرد: واقعيت اين است كه نيامدن ونزوئلا به ايران براي ما مهم نبود و كي‌روش گفت اين بازي را از دست ندهيم و در قطر بازي كنيم با اين حال ما با همين شرايط قهرمان آسيا مي‌شويم.