خوزنا : تجمع معلولان در تقاطع چهارراه ولي‌عصر
دوشنبه، 12 آذر 1397 - 22:33 کد خبر:81184

عصر امروز تعدادي از معلولان و سازمان‌هاي مردمي نسبت به عدم تردد در تقاطع چهارراه ولي‌عصر و همچنين عدم برداشتن نرده‌هاي اين تقاطع تجمع كردند.

به گزارش خبرگزاري تسنيم ، عصر امروز جمعي از اعضاي سازمان‌هاي مردم‌نهاد و معلولان با حضور در چهارراه ولي‌عصر (عج) نسبت به عدم برداشته شدن نرده‌هاي اين چهارراه براي تردد معلولان، جانبازان و سالمندان تجمع كردند.

اين در حالي بود كه در پي اين تجمع نيروي انتظامي با برخي از تجمع‌كنندگان برخورد كرد و اقدام به دريافت موبايل آنها كرد.

حجت نظري عضو شوراي شهر تهران پس از گذشت دقايقي با حضور در چهارراه وليعصر (عج) در جمع خبرنگاران درخصوص برگزاري اين مراسم گفت: بنده حدود يك ساعت پيش از اين مراسم مطلع شدم و در اينجا حضور پيدا كردم.

وي با اشاره به روز جهاني معلولان اظهار كرد: ظاهرا اين تجمع در پي مشكلات بوجود آمده براي معلولان ترتيب داده شده چرا كه در تقاطع چهارراه ولي عصر بزرگترين مشكل در ضلع شرقي اين چهارراه وجود دارد و متاسفانه تردد براي عابران و بويژه سالمندان و معلولان دردسرساز شده است.

عضو شوراي شهر تهران با بيان اينكه اين مشكل بايد با همكاري پليس راهور، ناجا و مديريت شهري مرتفع شود بيان كرد: شهر بايد انسان‌محور باشد و نبايد خودرومحور باشد و اجراي اين طرح مشكلاتي را براي عابران و بويژه سالمندان و معلولان ايجاد كرده است و اميدواريم در آينده‌اي نزديك تمهيداتي براي برچيده شدن نرده‌ها صورت گيرد.

نظري گفت: البته از سال گذشته اقداماتي براي بازگشايي اين معبر و برداشته شدن نرده‌ها انجام و آغاز شد و در صورتي كه نتوانيم اين نرده‌ها را برداريم بايد تدابير ديگري اتخاذ شود كه از آن جمله مي‌توان به زيرگذر و يا استفاده از آسانسور يا بالابر در اين تقاطع اشاره كرد.

وي تصريح كرد: البته راه ديگري وجود دارد كه با برداشته شدن نرده‌ها از اين تقاطع چرا راهنمايي براي تردد عابرين پيش‌بيني شود و پليس نيز در اين زمينه تمهيداتي را بينديشد.

عضو شوراي شهر تهران در پايان در پاسخ به اين پرسش كه آيا نرده‌هاي اين تقاطع برداشته خواهدشد گفت: در اين زمينه بايد كار كارشناسي و البته همكاري‌هاي لازم با پليس راهور و ناجا صورت گيرد.