خوزنا : اجراي 3 طرح آبخيزداري در بخش الوار گرمسيري انديمشك
شنبه، 22 دی 1397 - 12:58 کد خبر:81780
۳ طرح آبخيزداري در بخش الوار گرمسيري انديمشك اجرا مي‌شود.
 
ايسنا : غلامرضا شريعتي  در بازديد از مناطق روستايي دورافتاده بخش الوار گرمسيري افزود: با توجه به برخورداري منطقه از شرايط و امكانات مناسب، بايد در زمينه توزيع بهتر امكانات رفاهي و تقويت حوزه گردشگري در اين مناطق تلاش شود.
 
وي افزود: روستاييان و عشاير در زمينه اقتصاد مقاومتي، توليد، دامداري و كشاورزي نقش مهمي دارند و بايد با ايجاد زيرساخت‌هاي مناسب زمينه فعاليت آن‌ها را فراهم كرد.

استاندار خوزستان حوزه راه را مهمترين موضوع در مناطق روستايي و عشايري خواند و تصريح كرد: اعتباراتي براي اجراي طرح‌هاي مختلف در اين حوزه در نظر گرفته شده است.
 
شريعتي گفت: ساخت مخازن آب در برخي مناطق روستايي اين منطقه بررسي شده است ضمن اين‌كه كميته‌اي متشكل از كميته امداد امام خميني (ره)، برق و امور عشاير براي برق‌رساني به برخي مناطق تشكيل مي‌شود.
 
وي افزود: سه طرح آبخيزداري نيز در حال طي مراحل مناقصه است كه در راستاي توليد بهتر و كيفي‌تر روستاييان و عشاير اجرا مي‌شوند.
 
وي تلاش مسئولان انديمشك براي رفع دغدغه‌هاي مردم اين شهرستان را ستود و گفت: طرح‌هاي اجرا شده و در حال اجراي انديمشك بسيار خوب هستند و روند آباداني اين شهرستان به خوبي در حال طي شدن است.