خوزنا : قيمت بليت هواپيما در نوروز افزايش نمي‌يابد
سه شنبه، 23 بهمن 1397 - 12:50 کد خبر:82198

دبيرانجمن شركت‌هاي هواپيمايي اعلام كرد كه قيمت بليت هواپيما در ايام نوروز افزايش نخواهد يافت و در حال حاضر نيز برنامه‌اي براي افزايش قيمت بليت‌ها در سال ۱۳۹۸ وجود ندارد.

ايسنا:مقصود اسعدي ساماني-دبيرانجمن شركت‌هاي هواپيمايي-  با بيان اينكه براي ايام نوروز قيمت بليت هواپيما افزايش نخواهد يافت، اعلام كرد: در حال حاضر امكان خريد بليت براي ايام تعطيلات نوروز فراهم است و متقاضيان مي‌توانند از طريق مبادي مربوطه نسبت به تهيه بليت در مسير پروازي مورد نظر خود اقدام كنند.

وي ادامه داد: متقاضيان پرواز مي‌توانند از طريق سايت شركت‌هاي هواپيمايي و آژانس‌هاي مسافرتي نسبت به خريد بليت سفر خود از هم اكنون اقدام و اگر قصد دارند بليت خود را از طريق سايت‌هاي اينترنتي خريد كنند بايد حتماً با راستي آزمايي نسبت از معتبر بودن سايت مربوطه اطمينان حاصل نمايند و بليتي را با قيمتي بالاتر از نرخ تعيين شده در سايت انجمن شركت‌هاي هواپيمايي و نيز سايت سازمان هواپيمايي كشوري خريد نكنند.

دبير انجمن شركت‌هاي هواپيمايي در ادامه با اشاره به اينكه متأسفانه در ايام تعطيلات ۲۲ بهمن شاهد تخلف برخي سايت‌هاي اينترنتي در فروش بليت هواپيما بوديم، گفت: يك سايت اينترنتي اقدام به فروش ۳۰۰ فقره بليت جعلي كرده بود و اين پرونده در حال حاضر توسط سازمان هواپيمايي كشوري و نيز پليس در حال پيگيري است.

گفتني است پيش از اين رئيس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري از تلاش دولت براي برگشت هزينه بليت هواپيما به وضعيت قبل خبر داد و اعلام كرده بود كه با معاون‌اول رئيس‌جمهور مكاتبه داشتيم و وزير راه نيز از گراني بليت هواپيما نگران است، زيرا دولت موافق گراني بليت هواپيما نيست. دوستان تلاش مي‌كنند تا هزينه بليت هواپيما به حالت قبل برگردد. مسئله‌اي كه با واكنش دبير انجمن شركت‌هاي هواپيمايي در همان زمان مواجه شد و اعلام كرد كه وعده ارزان‌سازي بليت هواپيما از جيب بخش خصوصي كه ۷۰ درصد سهم حمل و نقل هوايي كشور را برعهده دارد قانوني و شرعي نيست.