خوزنا : AFC: السد - پرسپوليس؛ تكرار نيمه نهايي دوره قبل ليگ قهرمانان
شنبه، 18 اسفند 1397 - 12:52 کد خبر:82498

سايت كنفدراسيون فوتبال آسيا به بررسي مهم‌ترين ديدارهاي اين هفته ليگ قهرمانان آسيا پرداخت.

 ايسنا : به نقل از AFC، هفته دوم از مرحله گروهي ليگ قهرمانان آسيا ۲۰۱۹ در اين هفته برگزار خواهد شد و در يكي از حساس‌ترين بازي‌ها السد در خانه پذيراي تيم پرسپوليس است. اين ديدار تكرار نيمه نهايي دوره قبل ليگ قهرمانان است. در ديدار رفت پرسپوليس توانست در دوحه با يك گل به برتري برسد و در تهران نيز بازي دو تيم با تساوي يك بر يك به پايان رسيد تا در نهايت پرسپوليس به ديدار نهايي برسد.

دو تيم در شرايطي برابر هم قرار مي‌گيرند كه اين دوره را نااميدكننده شروع كردند. پرسپوليس در خانه برابر پاختاكور به تساوي يك بر يك رسيد و در ديگر ديدار، السد در زمين الاهلي با دو گل شكست خورد.

در ديگر ديدار العين به تهران سفر مي‌كند تا برابر استقلال قرار گيرد. العين در ۴ ديدار اخير خود تنها به يك برد رسيده است كه آمار ضعيفي است و براي اين ديدار نيز تيم اماراتي اسماعيل احمد را به دليل اخراج در بازي قبلي در اختيار نخواهد داشت. در طرف مقابل وينفرد شفر در بازي برابر الدحيل ترجيح داد تا مرتضي تبريزي را كه در دوره قبل ليگ قهرمانان ۵ گل به ثمر رسانده بود، روي نيمكت قرار دهد و بازي ندهد. استقلال در آن ديدار با ۳ گل برابر حريف خود شكست خورد.

هم‌چنين النصر كه مي‌خواهد براي اولين بار از سال ۲۰۱۰ به دور دوم ليگ قهرمانان آسيا راه يابد، بايد در امارات برابر ذوب آهن قرار گيرد. در طرف مقابل ذوب آهن كه در ۳ دوره اخير ليگ قهرمانان توانسته در دو دوره به دور دوم راه يابد، نتيجه چندان خوبي در بازي اول به دست نياورد و برابر الزوراء متوقف شد.