خوزنا : قيمت خودرو كاهش مي‌يابد
سه شنبه، 21 اسفند 1397 - 12:57 کد خبر:82533

خبرگزاري ايلنا: رئيس اتحاديه فروشندگان و نمايشگاه‌ داران اتومبيل گفت: فروكش كردن هيجانات كه باعث شده بود يك سري از افراد عادي وارد بازار شوند و اقدام به خريد خودرو به بهانه گرانتر شدن آن در آينده كنند باعث شده كه اكنون تقاضايي در بازار نباشد و شاهد كاهش قيمت‌ها باشيم.

سعيد موتمني رئيس اتحاديه فروشندگان و نمايشگاه‌ داران اتومبيل خصوص وضعيت بازار خودرو گفت: اصلا وضعيت خوبي در بازار نداريم و ركود كامل حاكم شده است با توجه به فروكش كردن هيجانات و افزايش عرضه نسبت به تقاضا شاهد كاهش قيمت‌ها در بازار خودرو هستيم.

وي ادامه داد: اكنون عرضه خودرو نسبت به ماه قبل بيشتر شده است و پيش‌بيني مي‌شود ماه آينده نيز اين افزايش ادامه پيدا كند. فروكش كردن هيجانات كه باعث شده بود يك سري از افراد عادي وارد بازار شوند و اقدام به خريد خودرو به بهانه گرانتر شدن آن در آينده كنند باعث شده كه اكنون تقاضايي در بازار نباشد و شاهد كاهش قيمت‌ها باشيم ما بارها اعلام كرديم كه اگر خودروسازها توليدات خود را به بازار عرضه كنند قيمت خودرو اين‌قدر افزايش پيدا نمي‌كند.

موتمني تصريح كرد: قيمت خودروي پرايد هيچ موقع 50 ميليون نبوده است و اين رفتارهاي هيجاني باعث شد كه به اين قيمت برسيم و اكنون بايد منتظر اين باشيم كه در سال آينده قيمت‌ها كاهش پيدا كند و كساني كه به هواي گران‌تر شدن خودرو و سودهاي چندميليوني اقدام به ثبت‌نام و يا خريد كرده‌اند با ضرر مواجه شوند.