خوزنا : طرح بسيج سلامت نوروزي در شهرستان هنديجان اجرا مي‌شود
شنبه، 25 اسفند 1397 - 08:28 کد خبر:82567
مدير شبكه بهداشت و درمان شهرستان هنديجان از اجراي طرح بسيج سلامت نوروزي با حضور بازرسان اين شبكه دراين شهرستان خبر داد.
 
 دكتر صفايي  در گفتگو با  خبرنگارخوزنا درهنديجان، با بيان اينكه طرح بسيج سلامت نوروزي از ۲۰ اسفند ماه تا ۲۰ فروردين سال آينده بمدت يكماه در سطح شهرستان هنديجان برگزار مي شود، اظهار كرد: بازرس اين شبكه در قالب تيم هاي چند نفره به صورت شبانه‌روزي در طرح بسيج سلامت نوروزي فعاليت خواهند كرد.
 
وي هدف از اجراي اين طرح را پيشگيري از بروز بيماري هاي منتقله از آب و غذا و نظارت بهداشتي هدفمند بر مراكز تهيه و توزيع مواد غذايي و اماكن عمومي، مراكز اقامتي و بازارهاي نوروزي و اماكن گردشگري و تاريخي و رسيدگي به شكايات بهداشتي دانست.
 
مديرشبكه بهداشت و درمان هنديجان  درادامه با اشاره به برنامه هاي ستاد تسهيلات نوروزي اين مركز خاطر نشان كرد: بازديد از اماكن تهيه و توزيع مواد غذايي و اماكن عمومي، كنترل مواد غذايي در رستوران ها، كنترل آب شرب،بازديد از جايگاه هاي سوخت و بازديد از اماكن تفريحي زيارتي از جمله اين برنامه ها است.
 
وي يادآور شد: امسال نيز با توجه به شرايط بازار و وضعيت سفرهاي مردمي احتمال افزايش آمار مواد غذايي فاسد در اين مراكز وجود دارد لذا انتظار مي رود مردم با موارد مشكوك را گزارش دهند.
 
دكترصفايي  در خاتمه رسيدگي به مشكلات بهداشتي مردم را داراي اهميت دانست و گفت:  به صورت شبانه روزي براي بررسي و رسيدگي به مشكلات بهداشتي مردم فعال است.
 
خبر_ناصرحكيمي