خوزنا : وزير كشور: شرايط در سال ۹۸ سخت‌تر نخواهد بود
شنبه، 25 اسفند 1397 - 13:07 کد خبر:82577

وزير كشور با بيان اينكه دشمنان در سال 97 هر كاري كه توانستند بر عليه كشور ما انجام دادند، گفت: در سال 98 مساله جديدي كه بتواند شرايط را سخت تر كند، نخواهيم داشت.

 ايرنا: عبدالرضا رحماني فضلي شامگاه جمعه در نشست صميمي با علما و روحانيان استان هرمزگان اظهار داشت: در شرايط امروز لطف خداوند متعال به كشور ما در استقامت ملت ايران و درايت مقام معظم رهبري تجلي يافته و در شرايط كنوني، دنيا در مسائل مختلف، حق را به ايران مي دهد.

وي ادامه داد: در شرايط فعلي وحدت، انسجام و همدلي عملي در راستاي مقابله با اقدامات دشمن در كشور ايجاد شده و با هدايت هاي مقام معظم رهبري، تدابير دولت، تلاش مسوولان و همراهي و مقاومت مردم توانستيم اين مقطع را پشت سر بگذاريم.

وزير كشور با بيان اينكه در سال 97 دشمن شديدترين تحريم ها را براي ايجاد نارضايتي در كشور اعمال كرد، گفت: اما مردم ما با اقتدار در برابر اين تحريم ها استقامت داشتند و مقام معظم رهبري نيز ساختارهاي جديدي را براي عبور موفق از اين مرحله ايجاد نمودند و همه مسوولان قوا براي تلاش مضاعف پاي كار آمدند.

رحماني فضلي اظهار داشت: جمهوري اسلامي ايران نظامي مبتني بر آموزه هاي دين مبين اسلام است و تشكيل اين نظام مصداق واقعي پيروزي حق بر باطل محسوب مي شود.

وي در بخش ديگري از صحبت هاي خود با اشاره به برگزاري يازدهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي در سال 98، گفت: قطع به يقين مردم ما به طور همه جانبه براي صيانت از مهمترين دستاورد سياسي كشور يعني استقلال ايران اسلامي در انتخابات حضور خواهند يافت.

وزير كشور با اشاره به توطئه دشمنان براي اسلام هراسي در دنيا، تصريح كرد: با حمايت مالي و اطلاعاتي گسترده آمريكا و رژيم صهيونيستي جريانات تكفيري در منطقه ايجاد شد تا ذهنيت مردم دنيا نسبت به دين اسلام مخدوش شود اما علماي جهان اسلام، تكفير و خشونت را محكوم و اين توطئه دشمن نيز ناكام ماند.