خوزنا : مدارس تا 28 اسفند برقرار هستند
شنبه، 25 اسفند 1397 - 17:43 کد خبر:82589
مسئول اداره ارزيابي عملكرد و پاسخگويي به شكايات اداره‌كل آموزش و پرورش خوزستان از استمرار فعاليت‌هاي آموزشي در مدارس استان تا 28 اسفندماه خبر داد.

ايسنا:يوسف داوودي  اظهار كرد: خوزستان استاني است كه به دليل جغرافياي خاص و گرماي هواي آن به صورت رسمي دو هفته زودتر از ساير كشور تعطيل مي‌شود.

وي افزود: از همه همكاران خواسته شده تا 28 اسفندماه در محل كار خود حضور داشته باشند. از اوليا نيز خواسته شده فرزندان خود را تا روز آخر به كلاس درس بفرستند تا از امكانات آموزشي استفاده كنند و خداي نكرده مدرسه‌اي به دليل نبود دانش‌آموز دچار آسيب آموزشي نشود.

مسئول اداره ارزيابي عملكرد و پاسخگويي به شكايات اداره‌كل آموزش و پرورش خوزستان گفت: به ازاي هر روزِ آموزشي كه مدارس تعطيل شوند، خوزستان 240 هزار ساعت در روز آسيب آموزشي مي‌بيند. اين عدد براي استان عدد زيادي است و جبران كردن آن براي ما بسيار سخت خواهد بود.

داوودي تصريح كرد: به همه مدارس و مناطق نيز مساله استمرار فعاليت‌هاي آموزشي تا 28 اسفندماه اطلاع رساني شده است. اگر در مدرسه‌اي خلاف اين را ببينيم، برابر قوانين و مقررات موجود حتما با اين مساله برخورد خواهد شد اما اطمينان داريم كه همه همكاران ما از اين مدت باقي‌مانده نهايت استفاده را مي‌برند. بعد از تعطيلات نوروز نيز كلاس‌ها از 17 فروردين‌ماه آغاز مي‌شوند.

وي يادآور شد: براي اينكه استمرار فعاليت آموزشي اتفاق بيفتد، دو كار انجام داديم؛ از امروز از سوي اداره‌كل آموزش و پرورش خوزستان در تمام استان نمايندگاني به مناطق فرستاده شده‌اند. فرستادگان ما تا روز سه‌شنبه (28 اسفندماه) در مناطق مستقر هستند و هر روز از مناطق بازديد مي‌كنند. از تمام ادارات نيز خواسته شده است به مدارس سركشي كرده و نظارت‌هاي لازم را انجام دهند.

مسئول اداره ارزيابي عملكرد و پاسخگويي به شكايات اداره‌كل آموزش و پرورش خوزستان گفت: شنبه، 17 فروردين نيز همه مامور شده‌اند تا حضوري به مدارس بروند و سركشي كنند تا اطمينان پيدا كنند كارها به خوبي انجام مي‌شود.