خوزنا : مرگ فجيع يك كودك در تالار عروسي
دوشنبه، 13 خرداد 1398 - 20:02 کد خبر:83498

كودك دو و نيم ساله‌اي كه به همراه مادرش در آشپزخانه محل كار آن‌ها حضور يافته بود به طرز مشكوكي فوت شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران پويا؛ ساعت ۲۰:۳۰ شب گذشته (۱۲ خرداد ۹۸) طبق اعلام سامانه ۱۱۰، مأموران گشتي پليس در جريان يك فقره فوت مشكوك كودك دو و نيم ساله در يك تالار قرار گرفتند و با حضور در محل سريعاً اقدام به انجام تحقيقات كردند.

اورژانس نيز در محل حاضر شد كه فوت اين كودك را تأييد كرد و مشخص شد وي به طرز فجيعي از ناحيه جمجه و سر دچار شكستگي و جراحات شده بود.

در ادامه مأموران، بازپرس كشيك قتل پايتخت را در جريان موضوع قرار داده و يك كارگر حاضر در محل به همراه مادربچه (آشپز رستوران) به كلانتري دلالت داده شدند تا تحقيقات از آن‌ها نيز صورت بگيرد.

در ادامه مشخص شد مادر كودك، تنها شاهد اصلي ماجرا بوده كه وي مدعي شد هنگام بالا رفتن با بالابر در آشپزخانه، كودك را تنها گذاشته و بعد از بازگشت به آشپزخانه بي‌خبر از اينكه كودك دو و نيم ساله‌اش زير بالابر نشسته به پايين رفته بود.

كارگر مجموعه كه به عنوان نخستين شاهد در محل حضور يافته بود تحت تحقيقات قرار گرفت و وي گفت كه با شنيدن صداي جيغ و داد آشپز مجموعه (مادر كودك) سريعاً به محل رفته و با مشاهده صحنه گيرافتادن كودك بين بالابر و زمين، سعي و تلاش كرده او را از آنجا بيرون بكشد، اما با رسيدن اورژانس فوت كودك مشخص شده است.

سرهنگ حسن نورآبادي؛ رئيس كلانتري ۱۱۹ مهرآباد با اعلام اين خبر گفت: در نهايت به دستور بازپرس كشيك قتل پايتخت، تحقيقات براي روشن شدن ماجرا با بررسي اظهارات ديگر شهود و بررسي دوربين‌هاي مداربسته نصب شده در محل جريان دارد و جسد نيز براي تعيين علت اصلي مرگ به پزشكي قانوني منتقل شده است.