خوزنا : معرفي سرمربي استقلال خوزستان ظرف چند روز آينده
پنجشنبه، 16 خرداد 1398 - 10:52 کد خبر:83516

مديرعامل باشگاه استقلال خوزستان از معرفي سرمربي جديد تيم بزرگسالان اين باشگاه تا چند روز آينده خبر داد.

خبرگزاري فارس:محمد رحيمي درباره آخرين وضعيت تيم فوتبال استقلال خوزستان اظهار كرد: طي هفته گذشته و اين هفته جلسات و مذاكرات فشرده‌اي را با گزينه‌هاي هدايت تيم‌مان انجام داديم پيگيري‌هاي خوبي داشته‌ايم تا بتوانيم به گزينه‌اي برسيم كه ترجيحا‍‍ً بومي باشد و بتواند به بازگشت ما به ليگ برتر كمك كند.

وي افزود: با گزينه‌هاي مطرحي مذاكره داشته‌ايم و سعي مي‌كنيم نهايتا تا سه چهار روز آينده گزينه را قطعي كنيم.
 
مديرعامل باشگاه استقلال خوزستان گفت: منتظر پاسخ نهايي گزينه‌هاي‌مان به پيشنهادي كه داده‌ايم هستيم و با توجه به اينكه حضور ما در ليگ يك قطعي شده و همه اعضاي باشگاه روي شركت قدرتمند در مسابقات تاكيد دارند.

وي ادامه داد: طبق برنامه‌ريزي كه انجام داده‌ايم قصد داريم هر چه زودتر با انتخاب سرمربي تمرينات را نيز آغاز كنيم تا از زمان بهترين استفاده را داشته باشيم.

رحيمي با تاكيد بر اينكه قطعا هدف استقلال خوزستان صعود به ليگ برتر است، عنوان كرد: اينكه داريم زودتر از تيم‌هاي ديگر اقدام به جمع كردن تيم مي‌كنيم نشان از عزم جدي ما براي بازگشت به ليگ برتر دارد.

وي درباره كيفيت جذب بازيكن براي فصل پيش رو بيان كرد: با حدود ۴۰ درصد از بازيكنان فصل گذشته قرارداد داريم و بقيه نفرات را نيز با نظر سرمربي جديد جذب خواهيم كرد؛ قصد داريم رقمي بيش از سال قبل هزينه كنيم تا در ليگ يك مقتدر عمل كنيم و با جذب يك سرمربي خيلي خوب، استارت عمليات صعود را بزنيم.