خوزنا : آغاز ثبت‌نام و انتخاب رشته در كارداني نظام جديد از فردا
شنبه، 18 خرداد 1398 - 07:32 کد خبر:83523

ثبت‌نام و انتخاب رشته در آزمون دوره‌هاي كارداني نظام جديد دانشگاه فني و حرفه‌اي و موسسات آموزش عالي غيردولتي و غيرانتفاعي سال ۱۳۹۸ از فردا يكشنبه ۱۹ خرداد آغاز مي‌شود.

 خبرگزاري فارس:با توجه به مصوبه ۲۶ اسفند ۹۷ شوراي سنجش و پذيرش دانشجو و نظر به تغيير نظام آموزشي وزارت آموزش و پرورش به نظام ۳-۳-۶، تمام متقاضيان ثبت‌نام و انتخاب رشته در آزمون دوره‌هاي كارداني نظام جديد دانشگاه فني و حرفه‌اي و مؤسسات آموزش عالي غيردولتي و غيرانتفاعي سال ۱۳۹۸ مي‌توانند در روزهاي ۱۹ تا ۲۶ خرداد براي شركت در اين آزمون ثبت نام كنند.

داوطلبان بايد در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقيق دفترچه راهنماي ثبت‌نام و انتخاب رشته و فراهم كردن مدارك و اطلاعات مورد نياز ثبت‌نام، به پايگاه اطلاع رساني سازمان سنجش آموزش كشور به نشاني www.sanjesh.org مراجعه و براي ثبت‌نام و شركت در آزمون مذكور اقدام كنند.

با توجه به اينكه ثبت‌نام و انتخاب رشته در اين آزمون، در يك مرحله انجام مي‌شود، داوطلبان بايد همزمان با ثبت‌نام، نسبت به درج رشته محل‌هاي تحصيلي خود در فرم تقاضانامه اينترنتي با توجه به رشته‌هاي اعلام شده در دفترچه راهنما، اقدام كنند.

پرداخت هزينه ثبت‌نام به صورت اينترنتي انجام مي‌شود و داوطلبان لازم است به وسيله كارت‌هاي عضو شبكه بانكي شتاب كه پرداخت الكترونيكي آن‌ها فعال است با مراجعه به پايگاه اطلاع رساني سازمان سنجش مبلغ ۲۷۵ هزار ريال (۲۷ هزار و ۵۰۰ تومان) به عنوان وجه ثبت‌نام پرداخت كنند.

دفترچه راهنما همزمان با شروع ثبت‌نام از طريق پايگاه اطلاع‌رساني سازمان سنجش نيز فردا يكشنبه ۱۹ خرداد منتشر مي‌شود.