خوزنا : تخلفات صنفي را به سامانه 124 اطلاع دهيد
شنبه، 25 خرداد 1398 - 15:27 کد خبر:83615

معاون نظارت و بازرسي سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان مردم نبايد تخلفات را ناديده بگيرند، گفت: شهروندان هرگونه تخلف صنفي را گزارش كنند تا با متخلفان در چهارچوب قانون برخورد شود.

ايسنا:علي‌محمد رحماني‌زاده با اشاره به شرايط اقتصادي مردم اظهار كرد: مردم در زمان خريد محصولات از مغازه‌ها و فروشگاه‌ها دقت لازم را داشته باشند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف، آن را گزارش كنند.

وي افزود: مردم هنگامي كه تخلفي را از سوي واحد صنفي مشاهده مي‌كنند، بايد آن را گزارش دهند تا بازرسان سازمان صنعت با اين متخلفان در چهارچوب قانون برخورد كنند. اگر اين برخوردها به خوبي صورت بگيرد، قطعا شاهد چنين تخلفاتي نخواهيم بود.

معاون نظارت و بازرسي سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان با بيان اينكه مردم نبايد تخلفات انجام گرفته را ناديده بگيرند، تصريح كرد: از همه شهروندان انتظار داريم تا پاي كار بيايند و كساني كه در بازار تخلف مي‌كنند را معرفي كنند تا اين افراد سودجو و متخلف نتوانند كاري از پيش ببرند و شاهد كنترل قيمت محصولات در بازار باشيم.

رحماني زاده عنوان كرد: بهترين راه براي بيان شكايات و گزارش تخلفات واحدهاي صنفي، سامانه 124 است. مردم با مشاهده هرگونه تخلف صنفي در بازار مي‌توانند با سامانه 124 تماس بگيرند و موضوع را پيگيري كنند.

وي خاطرنشان كرد: در استان خوزستان سه مرجع رسيدگي به شكايات مردم وجود دارد كه مي‌توانند به مردم در بحث رسيدگي به شكايت‌ها كمك كنند و مسايل آن‌ها را پيگيري كنند. بازرسي سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان، بازرسي اصناف و انجمن حمايت از حقوق مصرف كنندگان سه مرجع رسيدگي به شكايات مردم هستند و مردم مي‌توانند با مراجعه به آن‌ها نسبت به شكايات خود اقدام كنند.