خوزنا : اجراي طرح تشويقي توزيع لاستيك و روغن در بندر امام خميني(ه)
شنبه، 25 خرداد 1398 - 16:01 کد خبر:83619

اجراي طرح تشويقي توزيع لاستيك و روغن با حضور نمايندگان ادارات كل راهداري و حمل و نقل جاده اي كشور در بندر امام خميني(ه)

مديركل راهداري و حمل و نقل جاده اي خوزستان گفت: نمايندگان ادارات كل راهداري و حمل و نقل جاده اي سراسر كشور در بندر امام خميني(ره) مستقر مي شوند.
به گزارش خوزنا، غلامعباس بهرامي نيا، مديركل راهداري و حمل و نقل جاده اي خوزستان با اشاره به برگزاري جلسه با معاونان حمل و نقل و روساي ادارات كالاي استان هاي تهران، اصفهان، كرمان، يزد، فارس، لرستان، خراسان جنوبي و همدان اظهار كرد: اين جلسه با توجه به اهميت تسريع در حمل كالاهاي اساسي و لزوم بسيج و اعزام حداكثري ناوگان به بندرامام خميني(ره) برگزار شد.
وي افزود: در اين جلسه از معاونان حمل و نقل و روساي ادارات كالاي اين استان ها  درخواست شد  با اتخاذ تدابير لازم، هر استان با همكاري شركت هاي حمل ونقل خود از ناوگان ملكي استفاده كرده و اين ناوگان  را به منظور حمل و بارگيري كالاهاي اساسي شامل شكر، ذرت، سويا، كنجاله، كود شيميايي، دان چين و انواع خوراك دام را به سمت بندرامام خميني(ره) هدايت كنند.
بهرامي نيا تأكيد كرد: مسله مهم بعدي مطرح شده در اين جلسه، ايجاد بسترهاي تشويقي مثل توزيع لاستيك و توزيع روغن به ازاي حمل بار از بندر امام خميني(ره) در هر استان بود.
مدير كل راهداري و حمل و نقل جاده اي خوزستان اذعان كرد: پيشنهادي كه ارائه شد اين بود كه نمايندگان ادارات راهداري و حمل و نقل جاده اي سراسر كشور  به منظور تشويق رانندگان بومي خود، در بندر امام خميني(ره) حضور يافته و سهميه لاستيك و روغن رانندگان خود را در بندر توزيع كنند.
وي تأكيد كرد: در اين راستا، در صورت موافقت دفتر كالاي سازمان اين طرح اجرا خواهد شد.