خوزنا : واكنش‌مديرقبلي‌استقلال‌به‌محروميت‌۵ساله‌بخاطرجعل
شنبه، 25 خرداد 1398 - 16:08 کد خبر:83620

كميته اخلاق فدراسيون فوتبال اعلام كرد كه سيدرضا افتخاري و صادق ورمزيار به دليل جعل امضا براي قرارداد بازيكنان رده‌هاي پايه باشگاه استقلال، به ترتيب به مدت پنج و ۱۰ سال از فعاليت‌هاي مربوط به فوتبال محروم خواهند بود.

به گزارش تابناك ورزشي، سيدرضا افتخاري، مديرعامل پيشين باشگاه استقلال در واكنش به اين محروميت اظهار داشت: خودم را از فوتبال كنار كشيده و در واقع محروم كرده‌ام. با اين اوصاف نيازي نبود محرومم كنند! اين‌ها احتمالاً شناختي روي من و سابقه‌ام ندارند و تازه به فوتبال آمده‌اند.

وي افزود: زماني كه براي جام جهاني فوتسال به كلمبيا رفتم، صادق ورمزيار قرارداد بازيكنان رده‌هاي پايه را به جاي من امضا مي‌كرد. اين اتفاق در زمان بهرام افشارزاده هم افتاده بود و به جاي مديرعامل، قرارداد‌ها را امضا مي‌كردند. زماني كه با تيم ملي فوتسال بودم، ورمزيار به جاي من امضا كرده بود و زماني كه متوجه اين مسئله شدم، اعلام كردم كه پاي هيچ برگه‌اي را امضا نكرده‌ام و هر برگه‌اي را كه امضا شده است، بياوريد تا خودم امضا كنم. پس از آن، حراست و كميته اخلاق ورود كردند و ورمزيار را خواستند و حتي با او برخورد شد.

مديرعامل پيشين استقلال با تأكيد بر اينكه اين اتفاق هيچ ارتباطي به او نداشته است، خاطرنشان كرد: روحم از ماجراي رخ داده خبر نداشت. به دوستان در كميته اخلاق هم گفته بودم كه پرونده ارتباطي به بنده ندارد. اين رأي قابل اعتراض است و به كميته استيناف خواهد رفت. علت اينكه چرا با وجود توضيحات محرومم كرده‌اند، نمي‌دانم، اما موضوع كاملاً روشن است. اين چيز‌ها خدشه‌اي به اعتبارم وارد نمي‌كند. ۳۰ سال براي اين فوتبال زحمت كشيده‌ام، آن هم زماني كه آقايان به دنيا نيامده بودند. يك نفر خواسته با چنين رأي خودش را مطرح كند، اما خدا جاي حق نشسته است.