خوزنا : اضافه شدن 5 رشته جديد به رشته‌هاي دانشگاه شهيد چمران
یکشنبه، 16 تیر 1398 - 07:26 کد خبر:83947
معاون آموزشي و تحصيلات تكميلي دانشگاه شهيد چمران اهواز از افزوده شدن پنج رشته جديد به رشته‌هاي موجود در اين دانشگاه و آغاز پذيرش دانشجو در اين رشته‌ها از مهرماه امسال خبر داد.
 
ايسنا:عليرضا جليلي‌فر اظهار كرد: با پيگيري‌هاي انجام شده، پنج رشته شامل رشته روانشناسي صنعتي سازماني در مقطع دكتري، فلسفه تعليم و تربيت گرايش آموزش فلسفه به كودكان و نوجوانان در مقطع كارشناسي ارشد، مهندسي مواد گرايش خوردگي و حفاظت از مواد در مقطع كارشناسي ارشد،
مترجمي زبان عربي در مقطع كارشناسي ارشد و مديريت اصلاح و كيفرهاي قضايي در مقطع كارشناسي ارشد به رشته‌هاي دانشگاه اضافه شدند.
 
وي افزود: ظرفيت پذيرش دانشجو در اين رشته‌ها مشخص شده است و پذيرش دانشجو نيز از مهرماه امسال در اين رشته‌ها آغاز مي‌شود.  
 
معاون آموزشي و تحصيلات تكميلي دانشگاه شهيد چمران اهواز درخصوص برنامه اين دانشگاه براي پذيرش دانشجو در رشته‌هاي جديد، گفت: در مقطع كارشناسي ارشد به دنبال پذيرش دانشجو در رشته گرافيك هستيم. همچنين در مقطع كارشناسي به دنبال ايجاد رشته عكاسي در دانشگاه و پذيرش دانشجو در اين رشته هستيم. افزودن رشته كارشناسي ارشد زبان‌شناسي همگاني به رشته‌هاي موجود در دانشگاه نيز از برنامه‌هاي ما است.  
 
جليلي‌فر افزود: به دنبال ايجاد گروه زمين شناسي نفت در دانشگاه هستيم. در اين زمينه مصوبه شوراي دانشگاه نيز اخذ شده است و در تلاش هستيم تا رشته‌هاي دانشگاه را در حوزه زمين شناسي نفت نيز گسترش دهيم.