خوزنا : جزئيات حضور سرزده مشاور رئيس مجلس شوراي اسلامي در ميان زلزله زدگان مسجدسليماني
سه شنبه، 18 تیر 1398 - 08:40 کد خبر:83979

پروفسور اميدوار رضائي اولين مقام كشوري كه سرزده وارد  مسجدسليمان شد.

به گزارش خبرنگار خوزنا از لالي؛ دكتر اميدوار رضائي ميرقائد با حضور سر زده خود در بيمارستان نمره ۲ مسجدسليمان از نزديك مجروحان را عيادت كرد.دكتر رضائي در جمع خانواده هاي مجروحان در بيمارستان اظهار كرد:در چنين مواقعي بر تمام موضوعات حاشيه اي چشم بايد بست.رضائي بيان داشت: اينجانب به جد پيگير امورات هستم.

در ادامه رئيس شبكه بهداشت و جمعي از مسولان بيمارستان نمره ۲ در نشست با دكتر اميدوار رضائي گزارشاتي از اقدامات انجام گرفته در هنگام وقوع زلزله تا همان ساعات را ارائه كردند.

همچنين در پي برخي گلايه ها از چراي وقفه پيرا پزشكي در مسجد سليمان و ساختمان آن:   دكتر رضايي در تماس با دكتر براتي رياست دانشگاه در خوزستان خواستار پايان دادن به آن و شروع به كار اين مهم براي مسجدسليمان شد.

در پي ابراز نگراني مسئولان درماني مسجدسليمان از نبود آمبولانس؛ دكتر رضائي در تماس با كوليوند رئيس اورژانس كشور به جد خواستار ملحق كردن آمبولانس به مجموعه درماني مسجدسليمان شد.

پس از اين نشست، مجدد دكتر رضائي در جمع مردم حادثه ديده حضور يافت.

مشاور رئيس مجلس شوراي اسلامي از مناطق حادثه ديده باز ديد ميداني بعمل آوردند. 

دكتر اميدوار رضايي بعد از بازديد كوچه پزشكان و استماع گزارشات شاهدان عيني از جمله مجموعه پزشكي، جهت جلسه و نشست با مجموعه علوم پزشكي استان و رياست دانشگاه هاي خوزستان پيرامون چرايي عدم به بار ننشستن مجموعه شاخه اي از دانشگاه علوم پزشكي در مسجدسليمان و پيرا پزشكي راهي اهواز شدند.















خبر_ ناهيد رضائي ميرقائد