خوزنا : مأموران قلابي، زن جوان مسافر را ربودند
سه شنبه، 18 تیر 1398 - 11:57 کد خبر:83982

تحقيقات پليسي و قضائي براي شناسايي آدم‌رباياني كه زن جواني را با انگيزه سرقت ربوده بودند آغاز شد.

 به نقل از روزنامه شرق، اين آدم‌ربايي حدود ۱۰ روز پيش اتفاق افتاد و قرباني آن زن جواني است كه در مسير فرودگاه هدف تبهكاران قرار گرفت.

آدم‌ربايان كه خود را مأموران يكي از دستگاه‌هاي امنيتي معرفي كرده بودند، زن جوان و وسايلش را با خود بردند و پس از سرقت اموالش، خانه‌اش را مورد دستبرد قرار دادند.

اين زن جوان با حضور در دادسراي جنايي تهران روبه‌روي بازپرس شعبه ششم قرار گرفت و درباره جزئيات ماجرا و نحوه ربوده‌شدن خود گفت: من قصد داشتم به تركيه سفر كنم، به‌همين‌منظور به آژانس زنگ زدم و در مسير فرودگاه امام خميني بودم كه خودرويي جلوي آژانس پيچيد و راننده را مجبور به توقف كرد.

بعد از آن سه نفر از آن ماشين كه يك پژو ۴۰۵ بود پياده شدند و به سمت ما آمدند. آن سه نفر خود را مأموران نهاد امنيتي معرفي كردند و گفتند من بايد با آن‌ها بروم. اول مقاومت كردم، راننده هم قصد داشت مانع از اين اتفاق شود، اما آن‌ها گاز اشك آور، بي‌سيم و دستبند داشتند و به‌گونه‌اي رفتار كردند كه راننده باور كرد آن‌ها واقعا مأمور هستند.

در نهايت آن سه نفر من و چمدان‌هايم را سوار ماشين خودشان كردند و چشم‌هايم را هم بستند.

اين زن جوان در ادامه گفت: آن سه نفر من را به يكي از روستا‌هاي اطراف جاجرود بردند و هرچه پول و طلا و وسيله ارزشمند همراهم بود گرفتند. بعد هم كليد خانه‌ام را گرفتند و من را در حوالي جاجرود رها كردند.

اين زن توضيح داد بعد از آنكه آدم‌ربايان او را رها كرده‌اند با خواهرش تماس گرفته و او را در جريان اتفاقي كه برايش افتاده بود قرار داده است. پس از آن خواهرش سراغ او رفته و با هم به خانه رفته‌اند تا ببينند در آنجا چه اتفاقي افتاده است.

زن جوان ادامه داد: درمجموع بيش از يك ميليارد تومان از من سرقت شده است. سارقان علاوه‌بر اموالي كه همراهم بود، به خانه‌ام در سعادت‌آباد رفتند و پول، طلا، دلار و وسايل ارزشمندي را كه داشتم مورد دستبرد قرار دادند.

بازپرس زماني با شنيدن اظهارات شاكي دستور تحقيقات در مورد اين آدم‌ربايي را صادر كرد و درحال‌حاضر گروهي از مأموران اداره آگاهي مشغول بررسي اين پرونده هستند.