خوزنا : دستگيري قاتل بعد از ۱۱ سال
پنجشنبه، 20 تیر 1398 - 14:06 کد خبر:84026

جانشين انتظامي سيستان و بلوچستان گفت: با تلاش كارآگاهان پليس آگاهي عامل قتل كارمند مركز بهداشت روستاي «جش» شهرستان خاش پس از ۱۱ سال زندگي مخفيانه دستگير شد.

به گزارش تابناك به نقل از  پايگاه اطلاع رساني پليس، سردار احمد طاهري اظهار داشت: پانزدهم آذرماه سال ۸۷ در پي قتل راننده ميانسال يك دستگاه وانت تويوتا در محور «ميرجاوه به روستاي تمين» بلافاصله تيم‌هاي از عوامل انتظامي براي بررسي موضوع وارد عمل شدند.

وي بيان كرد: در بررسي‌هاي به عمل آمده مشخص شد ۳ سرنشين يك دستگاه وانت تويوتا با يك قبضه سلاح كلاش، راننده يك دستگاه وانت ديگر را كه مردي ۵۰ ساله و كارمند مركز بهداشت روستاي «جش» است را به رگبار بسته و متواري شدند.

جانشين انتظامي سيستان و بلوچستان تصريح كرد: كارآگاهان دايره مبارزه با جرائم جنايي پليس آگاهي با استفاده از تحقيقات ميداني در محل حادثه و سرنخ‌هاي موجود ۲ نفر از عاملان اين تيراندازي را شناسايي و دستگير كردند.

سردار طاهري ادامه داد: متهمان در بازجوئي‌هاي به عمل آمده ضارب را كه فردي شرور و سابقه دار است را معرفي كه متاسفانه با توجه به متواري بودن متهم به كشور پاكستان روند رسيدگي به پرونده به كندي پيش مي‌رفت.

ويگفت: تحقيقات در اين خصوص ادامه داشت تا اينكه اطلاعاتي در خصوص بازگشت او به كشور ايران و زندگي مخفيانه اش در يكي از مناطق حاشيه شهر مشهد به دست آمد.

جانشين انتظامي سيستان و بلوچستان تصريح كرد: كارآگاهان زبده پليس آگاهي پس از دريافت نيابت قضائي با شناسايي محل اختفاي متهم او را در اقدامي غافلگيرانه در حال استراحت در مخفيگاهش دستگير كردند.

وي ادامه داد: متهم ۶۶ ساله در بازجوئي‌هاي به عمل آمده به قتل در پي اختلافات ملكي اعتراف و پس از تشكيل پرونده براي سير مراحل قانوني روانه دادسرا شد.

سردار طاهري گفت: نيروي انتظامي با تلاش شبانه روزي و توان رزمي و عملياتي كاركنان خود با افرادي كه بخواهند نظم و امنيت جامعه را برهم زنند اجازه جولان نخواهد و عرصه را بر آن‌ها تنگ خواهد كرد.