خوزنا : 10 خريد جنجالي نقل‌وانتقالات؛ از استقلاليِ پرسپوليس تا پرسپوليسيِ استقلال
یکشنبه، 23 تیر 1398 - 17:08 کد خبر:84077

جدايي شماره يك و كاپيتان استقلال هم بدون حاشيه نبود. رحمتي بعد از جدايي، با يك پست اينستاگرامي چند بازيكن استقلال را تهديد به افشاگري كرد.


ده خريد فصل جديد جنجال به پا كرد.

به گزارش نود، در نقل‌وانتقالات فصل جديد، 10 جابجايي جنجالي رخ داد. بلبلي فولادي‌ها را سر كار گذاشت و با استقلال قرارداد بست. كولي‌بالي اين كار را با مسجدسليماني‌ها كرد و راهي اهواز شد. شكاري پرسپوليس را دور زد و تراكتوري شد. تراكتور سه سرباز ذوب‌آهن را پس نداد. جدايي رحمتي از استقلال هم بدون حاشيه نبود. پرسپوليس دو خريد جنجالي داشت و سياوش يزداني هم با پيوستن به استقلال، حسابي سوژه شد.

محمد بلبلي: بازيكني كه هفته هفدهم فصل قبل براي اولين بار در ليگ برتر بازي كرد، در همان مدت كوتاه حضورش در سپيدرود نمايشي ارائه داد كه استقلال و فولاد را براي خريدش به دردسر انداخت. بلبلي ابتدا با فولاد خوزستان توافق كرد، ولي زماني كه پيشنهاد استقلال به او رسيد، خوزستاني‌ها را دور زد و راهي پايتخت شد. اتفاقي كه اعتراض شديدي فولادي‌ها را به همراه داشت و حتي سرپرست اين تيم بلبلي را تهديد كرد كه نمي‌گذارد براي استقلال بازي كند.

سياوش يزداني: مدافع سپاهان در دو ماه اخير جزو جنجالي‌ترين بازيكنان ليگ بود. يزداني بعد از بازي پرسپوليس و سپاهان در ليگ گفته بود: «پرسپوليسي‌ها هواداران سپاهان را نابود كردند و من از آنها خواهش مي‌كنم به اصفهان نيايند. چون اگر به اصفهان بيايند، تنها خدا مي‌تواند امنيت‌شان را تأمين كند». اتفاقي كه جنجال‌هاي زيادي به پا كرد. در نهايت هم گلي كه پرسپوليس را به فينال جام حذفي فرستاد، با برخورد توپ به پاي يزداني وارد دروازه سپاهان شده بود. يزداني هم با اينكه در تيم‌هاي پايه پرسپوليس سابقه بازي داشت، در نقل‌وانتقالات راهي استقلال شد. اتفاقي كه سوژه كري‌خواني هواداران دو طرف را فراهم كرد.

مهدي رحمتي: جدايي شماره يك و كاپيتان استقلال هم بدون حاشيه نبود. رحمتي بعد از جدايي، با يك پست اينستاگرامي چند بازيكن استقلال را تهديد به افشاگري كرد. البته در همان زمان هم بازيكناني مانند خسرو حيدري بدون اينكه نامي از كاپيتان استقلال ببرند، در اينستاگرام جواب صحبت‌هاي او را دادند. بعد از مدتي كوتاه هم شايعه بازگشت رحمتي به دروازه‌ استقلال مطرح شد.

فرشاد احمدزاده: در روزهايي كه پنجره نقل‌وانتقالات پرسپوليس بسته بود، احمدزاده ترجيح داد به جاي ماندن در كنار پرسپوليس، نيمكت‌نشين شلاسك وروتسواف شود. حالا با پايان فصل، احمدزاده دوباره هواي پرسپوليس كرد و با اين تيم قرارداد بست. قراردادي كه حواشي زيادي به وجود آورد و هواداران پرسپوليس عليه فرشاد موضع تندي گرفتند. در نهايت هم با وساطت سيدجلال، هواداران اين تيم حاضر شدند كه به شعار دادن عليه شماره 10 سابق‌شان پايان دهند.

محمدحسين كنعاني‌زادگان: «شخصاً از بچگي استقلالي بودم و استقلالي خواهم ماند!» كنعاني‌زادگان سه سال بعد از اين جمله، دوباره حرفش را پس گرفت و با پرسپوليس قرارداد بست. بازگشت كنعاني‌زادگان ابتدا با واكنش هواداران پرسپوليس همراه شد و بعد از مصاحبه‌اي كه او گفته بود «به نداي قلبم گوش كردم و به پرسپوليس برگشتم» حسابي سوژه صفحات مجازي شد.

موسي كوليبالي: مدافع اهل مالي ابتدا با فولاد قرارداد بست، سپس به مسجدسليمان برگشت و دوباره راهي اهواز شد. جواد نكونام در اين مورد توضيح داد: «كولي بالي در شهركرد بامن قرارداد بسته بود اما گفت رسانه‌اي نشود تا من پولم را بگيرم و گرنه ما خيلي وقت پيش با كولي‌بالي قرارداد بسته بوديم».

3 سرباز ذوب‌آهن: سرنوشت خدمت سربازي پهلوان، اسماعيلي‌فر و مهدي‌پور هم عجيب شده است. اين سه بازيكن با پايان دوران خدمت سربازي، قصد بازگشت به ذوب‌آهن را داشتند. ولي زنوزي اعلام كرده اين سه نفر بابت نگذراندن دوران آموزشي، همچنان در اختيار تراكتور قرار دارند.

رضا شكاري: مهاجم تيم ملي اميد به دفتر باشگاه پرسپوليس رفت و در مصاحبه‌اش از نهايي بودن مذاكرات گفت. شكاري حتي تصاويرش در دوراني كه پيراهن پرسپوليس مي‌پوشيد را هم منتشر كرد تا علاقه‌اش به اين باشگاه را نشان دهد. سعيد آذري هم مديران پرسپوليس را تهديد به شكايت كرد. اما در نهايت شكاري با حركتي رونالدينيويي، همه را غافلگير كرد و با تراكتورسازي قرارداد بست.