خوزنا : مديركل ورزش و جوانان خوزستان در چه خوابي به سر ميبرد؟
شنبه، 9 شهریور 1398 - 08:17 کد خبر:84845

امام جمعه رامهرمز به دليل عدم استقبال افشين حيدري از نايب قهرمان جهان انتقاد كرد

به گزارش خوزتاب رامهرمز، عصر روز دوشنبه 4 شهريور 98، سيد علي موسوي نور نايب قهرمان مسابقات جهاني بيماران خاص و پيوند اعضاء انگستان در رشته دو و ميداني در حالي كه مسئولين در خواب به سر ميبردند غريبانه و بدون استقبال مدير كل ورزش جوانان وارد استان خوزستان شد.

سيد علي موسوي نور در مسابقات جهاني بيماران خاص و پيوند اعضاء انگلستان در رشته دو و ميداني موفق به كسب 5 مدال آن هم باوجود ناتواني جسمي قابل توجه گرديد و بدون استقبال و غريبانه وارد شهر رامهرمز شد.

با وجود اينكه عده اي از مردم و مسئولين شهرستان به استقبال وي آمدند اما انتقاد ما به مديركل ورزش جوانان و ديگر مسئولين استاني است كه در خواب بودند و از استقبال وي چشم پوشي كردند.

حال اگر وزير ورزش قصد يك تفريح خانوادگي به خوزستان را داشت مسئولين استاني از يك ماه قبل چنان تشريفاتي فراهم مي‌كردند كه انگار قصد داشت ورزشگاه نيوكمپ را در استان افتتاح كند در صورتي كه از افتخار آفرينان با عزت اين كشور استقبال شايسته اي نكردند.

مسئولين بايد به قهرمانان  اين كشور افتخار كنند و بها ببخشند تا فرزندان ما الگو بگيريند و در راستاي آينده اي بهتر قدم بگذارند تا در هرگونه فعاليت در زمينه ورزشي تلاش كنند و باعث عزت و سربلندي كشور عزيزمان ايران باشند.

امام جمعه رامهرمز طي يك سخنراني در مراسم استقبال از نايب قهرمان جهان در سالن ستاد بحران گفت:
 با وجود اينكه عده اي از مردم و مسئولين شهرستان به استقبال نايب قهرمان آمدند اما انتقاد ما به مديركل ورزش و جوانان و ديگر مسئولين استاني است كه چرا زمان ورود قهرمان در استان استقبالي كه شايسته اين جوان باشد را انجام ندادند.

همچنين رئيس اداره ورزش و جوانان در پي سخنان امام جمعه اظهار داشت: با توجه به اينكه تمام مسئولين شهرستان را رسما دعوت بودند اما هيچ كدام در اين مراسم حضور پيدا نكردند و از آنها گَلمند هستم‌.

در ادامه سيد علي موسوي نور نايب قهرمان رشته دووميداني مسابقات جهاني انگلستان گفت:
 قصد دارم پنج مدالي را كه در اين مسابقات به دست آوردم به رهبر عزيزمان تقديم كنم و آرزو دارم كه رهبر معظم انقلاب را از نزديك زيارت كنم.

همچنين سركار خانم سركهكي رئيس دفتر نماينده مردم رامهرمز و رامشير قهرماني فرزند روستانشين رامهرمز را تبريك گفت و از مسئولين شهرستان خواست كه قهرمانان ملي شهرستان را تقويت مالي كنند تا بتوانند با توانمندي بالا، خود را در راه كسب افتخارات و مدال هاي بيشتري براي ايران بزرگ آماده كنند‌.

دبير شوراي هماهنگي مديريت بحران رامهرمز در پايان با بيان اينكه ‌اين‌ افتخارآفرينان بايد برجسته شوند اظهار داشت:
متاسفانه هزينه هاي اعزام به مسابقات جهاني برعهده خود ورزشكاران است و انتظار ميرود مسئولان و خيرين شهرستان رامهرمز جهت پشتيباني و روحيه بخشي هزينه هاي اعزام آن ها را تامين كنند.

 خبرنگار: مريم زنگنه