خوزنا : ۸ ميليون درآمد روزانه خانم دكتر قلابي و دستيارش
چهارشنبه، 10 مهر 1398 - 13:02 کد خبر:85299

مدتي قبل چند زن كه دچار عارضه‌هاي پوستي از قبيل افتادگي پلك و لب شده بودند با مراجعه به دادسراي جيرفت از يك خانم دكتر شكايت كرده و پرونده‌اي تشكيل شد. با شروع تحقيقات بلافاصله خانم دكتر و دستيارش دستگير شدند.

به گزارش  روزنامه ايران، حسين سلامي، دادستان عمومي و انقلاب شهرستان جيرفت در تشريح اين خبر گفت: مأموران مطب اين زن را نيز پلمب و تجهيزات پزشكي داخل مطب را توقيف كردند. در ادامه بررسي‌ها مشخص شد هر دو متهم تحصيلات ديپلم دارند و با اجاره يك آپارتمان و استخدام منشي، روزهاي چهارشنبه هر هفته از كرمان به جيرفت آمده و به مشتريان خدمات زيبايي ارائه مي‌كردند و روزانه بيش از ۸ ميليون درآمد داشتند.

دربررسي كارشناسان دانشگاه علوم پزشكي و پليس اطلاعات شهرستان از اين مطب، مقادير زيادي تجهيزات و دستگاه مخصوص اقدامات پزشكي كشف و توقيف شد و متهمان در اختيار مراجع قضايي قرار گرفتند.

سلامي ادامه داد: براساس اعلام دانشگاه علوم پزشكي، تزريق ژل و انواع آمپول‌هاي زيبايي و همچنين استفاده از تجهيزات كشف شده در اين مطب فقط بايستي توسط پزشك متخصص پوست و مو يا پزشك عمومي صورت مي‌گرفت كه هيچ كدام از اين افراد تخصصي در اين زمينه نداشتند. تحقيقات تكميلي در اين رابطه در شعبه اول بازپرسي دادسراي جيرفت ادامه دارد و تاكنون يك پزشك و چند نفر ديگر نيز در اين پرونده به دادستاني احضار شده‌اند.