خوزنا : تحصيل ۲ هزار نفر در زندان‌هاي سراسر كشور
جمعه، 12 مهر 1398 - 17:46 کد خبر:85334

رئيس سازمان زندان‌ها و اقدامات تأميني و تربيتي كشور گفت: در سال گذشته به مناسبت چهلمين سالگرد پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي قريب به يكصد هزار نفر از زندانيان مشمول عفو مقام معظم رهبري شدند كه از اين تعداد ۶۰ هزار نفر از زندان آزاد و ۴۰ هزار نفر نيز شامل تخفيف شدند.

به گزارش ايلنا، علي‌اصغر جهانگير در حاشيه بازديد از زندان ميناب در جمع خبرنگاران، افزود: در تمامي زندان‌هاي سراسر كشور بحث تحصيل در دستور كار قرارگرفته است.

رئيس سازمان زندان‌ها و اقدامات تأميني و تربيتي كشور اظهار كرد: قريب به ۲ هزار نفر از زندانيان در سراسر كشور از مقطع دبستان تا دبيرستان مشغول به تحصيل هستند.

وي افزود: در سال گذشته به مناسبت چهلمين سالگرد پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي قريب به يكصد هزار نفر از زندانيان مشمول عفو مقام معظم رهبري گرديدند كه از اين تعداد ۶۰ هزار نفر از زندان آزاد و ۴۰ هزار نفر نيز شامل تخفيف شدند.

مشاور و بازرس ويژه قوه قضائيه تصريح كرد: اجراي طرح پابند الكترونيكي نيز در برخي شهر‌ها و استان‌ها در حال اجراست كه اميدواريم با برطرف شدن شروط قانوني كه پيش‌بيني‌شده اين طرح بيش‌ازپيش مورد استقبال قرار گيرد.