خوزنا : جزئياتي از پشت پرده ناآراميها در لردگان
دوشنبه، 15 مهر 1398 - 16:50 کد خبر:85365

 





يك منبع آگاه جزئيات بيشتري از نقش شبكه ضد انقلاب در سواستفاده از مطالبات مردم لردگان را بيان كرد:

- روز شنبه ۱۳ مهر ۹۸ ساعتي قبل از حمله اغتشاشگران به فرمانداري و دفتر امام جمعه لردگان، دو خودرو حامل بيش از ۲۰ اسلحه در ورودي شهر توقيف و سرنشينان آن بازداشت شدند.

- بيشتر اسلحه هاي موجود در ۲ خودروي مذكور، از نوع غيراتوماتيك و بخشي از آنها مجوزدار بوده ولي انتقال آن به همراه تعداد زيادي فشنگ در روز و ساعت مشخص، با انگيزه مجرمانه بوده است.

- با توقيف اين ۲ خودرو و كشف اسلحه ها، بخش هاي ديگر برنامه اين شبكه ضدانقلاب شامل فراخوان نيروهاي فريب خورده از شهرهاي مجاور براي اغتشاش در لردگان دچار آسيب شده و متوقف گرديده است.

- سرنشينان ۲ خودروي حامله اسلحه ها با نامهاي الف بختيار از عموزاده هاي شاپور بختيار نخست وزير مخلوع و ميم ميركريمي فرزند يك ساواكي و يك نفر ديگر بازداشت شده اند.

- سرشاخه اين شبكه ضدانقلاب يكي از عموزاده هاي شاپور بختيار به نام امير بختيار مقيم فرانسه است كه بزرگترين افتخارش پادويي برنامه روبرو شبكه من و تو مي باشد و جايگاهي بين مردم و عشاير منطقه ندارد.

- مردم لردگان بعد از مطلع شدن از نقشه ضدانقلاب براي سواستفاده از مطالبات مردم و ايجاد آشوب و ناامني و خشونت در لردگان و شهرهاي اطراف، محوطه روبروي فرمانداري و شبكه بهداشت لردگان را ترك كرده و ترجيح دادند مطالبات خود را از طريق مجاري قانوني دنبال كنند.

گفتني است خبرگزاري فارس ساعتي پيش به نقل از يك‌ منبع آگاه نوشت: در ماجراي اعتراض تعدادي از مردم شهرستان لردگان در استان چهارمحال و بختياري يكي از اعضاي خانواده شاپور بختيار دستگير شده است. فرد دستگير شده با هويت جعلي وارد كشور شده و اصالتا اهل چهارمحال و بختياري است اما مقيم خارج از كشور بود كه با هوشياري دستگاه هاي امنيتي در لردگان چهارمحال و بختياري بازداشت شد. اين شخص در ماجراي اعتراض مردم لردگان نسبت به شيوع ويروس HIV در يكي از روستاهاي شهرستان لردگان، نقش ليدر را داشته و به كمك تعدادي از همراهان خود سعي در منحرف كردن اعتراضات مردمي داشت.

همچنين اقبال عباسي استاندار چهارمحال و بختياري روز شنبه در مصاحبه با بخش خبري صداوسيماي مركز شهركرد، از دستگيري يك عنصر وابسته به ضدانقلاب خارج كشور خبر داده بود.