خوزنا : تارتار: ديگر به مسجدسليمان برنمي‌گردم
سه شنبه، 16 مهر 1398 - 18:50 کد خبر:85379

سرمربي مستعفي نفت مسجد سليمان درباره دلايل استعفايش توضيح داد. او به شدت از سياست‌هاي اجرايي وزارت نفت و ابلاغيه اين وزارتخانه در عدم حمايت از ورزش قهرماني انتقاد كرد و گفت "اگر باشگاه مشكل مالي نداشت مگر عقلم كم بود كه بروم؟".

مهدي تارتار، سرمربي مستعفي نفت مسجد سليمان در گفت‌وگو با ايسنا در واكنش به اين ادعا كه او پيشنهاد نفتي‌ها را با آگاهي از مشكلات مالي‌شان پذيرفته است، اظهار كرد: مشكلات مالي‌ايي كه نفت مسجد سليمان با آن درگير است از 31 شهريور با بدقولي مسئولان آغاز شد. بازيكنان تيم از آن تاريخ، بدون دريافتي به كارشان ادامه مي‌دادند و مشكلات‌شان را هم به ما مي‌گفتند. در اين بين من هم با توجه به قول مسئولان به بازيكنان قول دادم اما در نهايت بدقولي مسئولان باعث شد كه اتفاقاتي كه شاهدش هستيد، رخ دهد.

او افزود: من از همان روز اول با باشگاه اتمام حجت كرده بودم كه اگر مشكل مالي دارند، من با آن‌ها قرارداد نمي‌بندم. مسئولان باشگاه هم به من گفتند كه امسال مشكل مالي نداريم اما هرچه از شروع فصل گذشت، مشكلات‌مان حادتر شد و گله‌ بازيكنان و كادرفني افزايش يافت. آن‌ها انتظار داشتند كه ما حق‌شان را بگيريم. در نهايت بدقولي‌هايي كه در اين دو هفته شد، منجر به تصميم نهايي‌ام مبني بر جدايي از نفت مسجد سليمان شد.

سرمربي مستعفي نفت مسجد سليمان در ادامه درباره اين كه گفته مي‌شود مسئولان باشگاه براي او بليت بازگشت به مسجد سليمان گرفته‌اند، گفت: من صراحتا به سرپرست و وكيل باشگاه اعلام كردم كه ديگر برنمي‌گردم، چون اعتمادي بين ما وجود ندارد. مصاحبه‌هاي من از ابتدا وجود دارد كه گفتم اگر مشكلات مالي باشگاه حل شود، برمي‌گردم اما با بدقولي‌هايي كه صورت گرفت، ديگر اين امكان وجود ندارد. اگر من گفتم كه به خاطر مشكل شخصي از نفت مسجد سليمان مي‌روم به خاطر اين بود كه براي باشگاه حاشيه‌ ايجاد نشود اما اكنون عنوان مي‌كنند كه به خاطر پيشنهاد وسوسه‌كننده از نفت رفته‌ام.

تارتار ادامه داد: قرارداد من با مسجد سليمان، قرارداد خوب و ميلياردي است. اگر باشگاه مشكل مالي نداشته باشد، براي چه بايد به سراغ قرارداد بستن با تيم ديگري بروم؟ اگر مشكل مالي نداشته باشيم، مگر عقلم كم است كه بروم؟ چرا بايد يك مربي نهال‌هايي كه كاشته را رها كند و برود؟

او درباره ابلاغيه وزارت نفت درباره واگذاري تيم‌هاي نفتي، بيان كرد: از زماني كه وزارت نفت آن ابلاغيه را اعلام كرده، تيم ما نابود شد. آن‌ها بايد به ميان مردم مسجد سليمان بروند و ببينند كه با چه عشقي تيم‌شان را مي‌پرستند و براي ديدن بازي‌هايش به ورزشگاه مي‌روند اما متاسفانه آن‌ها به ميان مردم نمي‌آيند.

سرمربي مستعفي نفت مسجد سليمان در پايان در پاسخ به اين سوال كه آيا تيم‌هاي ديگر وارد مذاكره شده است، توضيح داد: تا الان با هيچ باشگاهي صحبت نداشتم اما از زماني كه اعلام كردم كه ديگر به مسجد سليمان برنمي‌گردم، چرا به پيشنهادهاي ديگر فكر نكنم؟ بالاخره حرفه كاري من، مربي‌گري است و بايد به كارم ادامه دهم.