مدير مخابرات منطقه خوزستان به همراه معاونين خود به منظور بررسي عملكرد و نحوه پاسخگويي به صورت سرزده از سامانه هاي ۲۰۲۰ و ۱۱۸ بازديد كردند.
به گزارش خوزنا، ظهر روز يكشنبه مورخه ۱۲ آبان ماه ۱۳۹۸ رحيم فلاح زاده مدير منطقه به همراه معاون تجاري و امورمشتريان و معاون مالي و پشتيباني به صورت سرزده به منظور نحوه عملكرد و پاسخگويي به شهروندان از سامانه هاي پاسخگويي ۲۰۲۰ و ۱۱۸ بازديد و به منظور بررسي وضعيت و مشكلات با كاركنان از نزديك ديدار وگفتگ وگو كردند.
رحيم فلاح زاده با اشاره به اينكه پاسخگويي مناسب و جلب رضايت مشتركان يكي از اصول مشتري مداري است، گفت؛ با توجه به پيچيدگيهاي كار در اين دو بخش و با اهميت مقوله مشتري مداري بر ايجاد فضاي مناسب براي همكاران و توجه به نيازهاي آنان را از ضروريات دانست.
گفتني است سامانه پاسخگويي ۲۰۲۰ جهت فروش و پشتيباني سرويسهاي ADSL به صورت شبانه روزي پاسخگوي مشتريان است.