خوزنا : امنيت در شهرستان كارون برقرار است
دوشنبه، 20 آبان 1398 - 23:30 کد خبر:85825




اهواز - ايرنا  - فرمانده نيروي انتظامي استان خوزستان گفت :امنيت كامل در شهرستان كارون برقرار است و تردد روان و هيچ‌گونه اختلالي در مسير اصلي اين شهرستان وجود ندارد .

سردار حيدر عباس زاده شامگاه دوشنبه در گفت‌وگوي اختصاصي با خبرنگار ايرنا اظهارد اشت :روز گذشته يكي از شاعران شهرستان كارون به نام حسن حيدري بر اثر ايست قلبي در يكي از بيمارستان‌هاي اهواز فوت كرد كه پس از اعلام فوت اين شاعر متاسفانه رسانه‌ها و سايت‌هاي ضد انقلاب و معاند به طور مستمر در فضاي مجازي شروع به تبليغ منفي و فراخوان براي شركت در مراسم وي كردند.
وي ادامه داد : با صحبتهاي انجام شده در خصوص نحوه برگزاري مراسم تشييع با بزرگان و شيوخ طوايف، اين شاعر با برنامه‌ريزي كه انجام شد ساعت ۱۱ ظهر امروز دوشنبه تدفين و به خاك سپرده شد.
وي افزود: حدود ساعت ۱۵:۳۰ بعد از ظهر جمعيتي در حدود ۸۰۰ تا يك هزار نفر مقابل منزل پدر اين شاعر براي برگزاري مراسم تجمع كردند كه با حركت به سمت قبرستان كوت عبدالله تعدادي افراد سودجو در بين  جمعيت از اين موقعيت سوء استفاده كرده و با سنگ پراني به يكي از بانك‌هاي اين شهرستان و به آتش كشيدن چند حلقه لاستيك اختلال در رفت و آمد خودروها در اتوبان اصلي شهرستان كارون به وجود آوردند.
فرمانده نيروي انتظامي استان خوزستان بيان كرد :تمامي عوامل نيروي انتظامي و اطلاعاتي با حضور به موقع در موقعيت‌هاي درنظر گرفته شده منطقه را تحت كنترل قرار دادند و همين عامل باعث شد با كمترين خسارت مالي و بدون خسارت جاني با همكاري مردم اين شهرستان اوضاع آرام و تعدادي از عوامل محرك ناآرامي شناسايي و دستگير شدند.
سردار عباس زاده خاطر نشان كرد :هم اكنون وضعيت تردد در مسير اصلي شهرستان كارون به طور كامل تحت كنترل مي باشد و امنيت در اين منطقه برقرار است .