خوزنا : جهش خوب تنيس‌روي‌ميز خوزستان در سال آينده
پنجشنبه، 7 آذر 1398 - 01:01 کد خبر:85905

دبير هيات تنيس‌روي‌ميز خوزستان تاكيد كرد كه اين رشته سال آينده با جهش خيلي خوبي مواجه خواهد شد.

عبدالامير بخشنده در گفت‌وگو با ايسنا، در خصوص وضعيت تنيس‌روي‌ميز خوزستان اظهاركرد: خدا را شكر در حال حاضر تنيس‌روي‌ميز خوزستان با حضور رييس جديد در راس هيات، پيشرفت خيلي خوبي نسبت به سال‌هاي قبل داشته است. در حال حاضر مربي تيم‌هاي نونهالان، نوجوانان و جوانان تيم‌هاي خوزستاني مشخص شده‌اند و اردوهاي مختلفي براي تيم‌هاي پايه برگزار شده است.

وي بيان كرد: در برنامه‌هاي مدنظر هيات، مسابقات مختلفي براي رده سني پايه برگزار شد كه با توجه به مبالغي كه به عنوان جوايز براي نفرات برتر در نظر گرفته شده بود، اين موضوع انگيزه خيلي خوبي در بين تنيسورهاي استان ايجاد كرد و اين مهم براي آوردن تمام ورزشكاران به صحنه بسيار تاثيرگذار بود. همچنين براي اعزام ورزشكاران به رقابت‌هاي كشوري، برنامه خاصي در نظر گرفتيم و فكر مي‌كنم طي پنج شش ماه گذشته، هزينه زيادي در اين زمينه صورت گرفت و اقدامات مهمي انجام شد.

دبير هيات تنيس‌روي‌ميز خوزستان گفت: سر و سامان دادن به تنها سالن عمومي شهر در ورزشگاه تختي اهواز يكي ديگر از كارهاي مهم هيات بود. در مجموع طي مدت اخير تنيس‌روي‌ميز خوزستان رشد خيلي خوبي داشته است و معتقدم سال آينده شاهد جهش خيلي خوبي در اين رشته خواهيم بود. البته ضعف‌هايي وجود دارد و در تلاش هستيم تا اين ضعف‌ها برطرف شوند.

وي درباره تاثير حضور تيم‌هاي پتروشيمي بندرامام و پالايش نفت آبادان در ليگ برتر تنيس‌روي‌ميز كشور بر عملكرد تنيسورهاي استان، عنوان كرد: پتروشيمي بندرامام، امسال از نفرات خوزستاني بيشتري در تركيب خود بهره مي‌برد و پالايش نفت آبادان نيز با تركيب بومي‌تر پا به ليگ برتر گذاشته است. اين موضوع تاثير بسياري بر عملكرد و پيشرفت تنيس‌روي‌ميز خوزستان و ورزشكاران استان دارد.

بخشنده با اشاره به برخي مسابقات پيش‌رو كشوري، گفت: هفته آينده نفت اهواز با تركيب بومي در مسابقات قهرماني كشور بزرگسالان شركت خواهد كرد و در بخش دختران نيز رقابت‌هاي نوجوانان و جوانان كشور را در پيش داريم.

وي همچنين بيان كرد: پايان آذرماه، رقابت‌هاي قهرماني جوانان منطقه ۷ كشور را در اهواز يا آبادان برگزار خواهيم كرد و بهمن‌ماه نيز در آبادان ميزبان مسابقات تنيس‌روي‌ميز بزرگسالان كشور و در ماهشهر ميزبان رقابت‌هاي جوانان كشور خواهيم بود. تلاش مي‌كنيم با تيم‌هاي قدرتمند در تمام اين رويدادهاي كشور حضور پيدا كنيم.